středa 7. listopadu 2012

Podzimní radovánky

LISA: Ve čtvrtek 25.11. dopoledne jsme se sbalili a odjeli na chalupu do Bedřichova. Už nás tam čekala Vondrovic rodina - tzn. obě Eliny a Viťoun. S malou Elinou jsme si hezky před spaním zablbly v peřinách u nás v apartmánu. V pátek jsme si pohrály na místních hřištích a navštíli jsme i Lesní chatu. Tatínkové se strejdou Ptákem mezitím začali budovat parkoviště. V sobotu ráno jsme se probudili do bílého dne. Rodiče a někteří kamarádi tedy absolvovali běžecký závod Janovských 11 a 19 km ve sněhu a větru. Nás mezitím hlídala teta Lucka společně s Ouhrabkovými. Ella byla moc ráda, že si mohla hrát se svým nejlepším kamarádem Vítkem a já jsem tam zase měla své vrstevníky Elinu a Ondru Karbu. Také jsem se hezky prospala v kočárku na čerstvém vzduchu. Odpoledne nebylo tatínkovi dobře, lehl si do postele a několikrát dokonce zvracel. Večer jsem to bohužel od něj chytla já a v noci Ella. Ještě, že maminku nemoc nezlomila, jinak by se o nás neměl, kdo starat. V neděli ráno nám bylo lépe, ale odpoledne nás všechny tři sklátila horečka. Večer jsme přejeli domů do Čelákovic a pokračovali v léčení. Děkujeme všem kamarádům, kteří nám v Bedřichově pomohli i v nepříznivých povětrnostních podmínkách s výstavbou parkoviště. Celý týden nám ještě nebylo příliš valně a tak jsme, kromě tatínka, který musel pracovat, nikam necestovali. V úterý nás opět přijeli navštívit babička Olga s dědečkem Mirkem, kteří nám přivezli zásoby banánů. V pátek už nás to doma nebavilo, a tak jsme se vypravili za prarodiči do Modřan. Přijela tam i teta Věra, kterou jsme již dlouho neviděli. Ella tam zůstala spát přes noc a já jsem tedy mohla večer mamince nerušeně pomoci vyválet těsto na štrůdl. V sobotu jsme se pak vydali na Vyžlovku, kde se konal MTBO závod Maudi Cup. Setkali jsme se tam nejen s babičkou a Ellou, ale také se strejdou Kubou a jeho kamarády. Jeho kamarádka Míša se psem Bártíkem nás potom pozvali do jejich domu v Jevanech na dobrý oběd. V neděli dopoledne se konal v areálu Bohnické léčebny sprint OB, kde naše rodina nemohla chybět. Zatímco rodiče závodili, my jsme si pohrály v dětské školce. Odpoledne nás pak domů do Čelákovic přijela navštívit teta Lenka s Klárinkou, které se moc líbily naše hračky - hlavně houpací kůň. Začátek dalšího týdne jsme trávily s maminkou doma (tatínek samozřejmě pracoval - tzn. jezdil po celé republice), chodily jsme na procházky, krmily kachničky atd. Já už pěkně capkám a to i venku (chůze už převažuje nad lezením) a také se snažím chodit co nejvíce na nočník, abychom ušetřili nějakou tu plenku. Už se mi prořezaly všechny 4 čtyřky, takže mám celkem 12 zubů. Také hrozně ráda sama lezu do jídelní židličky a sním na co přijdu. Ella byla ve středu opět na cvičení a jde jí to čím dál lépe, hlavně už se sama (bez maminky) zapojuje mezi děti. Mne mezitím hlídala babička Jája, která nás ten den přijela navštívit. Ella bude mít v sobotu třetí narozeniny, takže už se všichni těšíme, jak to oslavíme.
u

Žádné komentáře:

Okomentovat