středa 11. září 2013

5 days MTBO Sklárna

LISA: Na začátku prázdnin nás čekaly tradiční 5denní MTBO závody pořádané plzeňským oddílem. Jelikož se konají jen jednou za dva roky, tak jsem na těch minulých byla ještě u maminky v bříšku. Na těch předminulých byla zase v břiše Ella, takže se maminka těšila, že si konečně tyto závody pořádně užije netěhotná. Ubytovali jsme se v areálu školy v přírodě na Sklárně na Rabštejnsku. Naše kempování mezi budovami nebylo příliš přírodní, ale brzy jsme si zvykli. První den tam běhalo velké množství polodivokých králíků, kteří však s najíždějícími závodníky postupně mizeli. My holky jsme tam měly kamarády Vítka a Báru Ouhrabkovy a spoustu dalších dětí, se kterými jsme se denně scházely v závodní školce. Ella se tam každý den převlékla do masky Pikaču. Já jsem se tam pěkně rozjezdila na Fíkovi - každý den jsem dala několik koleček kolem areálu a byli jsme i na výletě v lese. Někdo však se mnou musel běhat a jistit mne, neboť jezdím trochu jako sebevrah. Ella s Vítkem jezdili na svých červených Spešlících. Vítkovi totiž na dovolené ukradli jeho staré kolo a tak mu rodiče přes našeho tatínka pořídili stejné kolo, jako má Ella. Ta už také jezdila moc hezky a tatínek, který běhal s ní, jí pečlivě zaznamenává ujeté km na gps. Celých pět dní bylo příjemné počasí - ani horko, ani zima, takže jsme si sportovní dovolenou pěkně užili.
















Žádné komentáře:

Okomentovat