sobota 7. prosince 2013

Od půlky do konce září ..........

LISA: Ella přes týden chodila do školky a já jsem si mohla užívat společnosti maminky, která mne brala na delší vyjíždky na Fíkovi. Jeden chlapeček, kterého jsme potkaly u Labe, mi dokonce půjčil svého draka a já jsem ho sama pouštěla. Také nás navštívila babička, kterou jsme pak byly vyprovodit na nádraží. Abychom rozvíjely své tělo a závodního ducha, začaly jsme ve středu a někdy i v pátek chodit na atletiku. Vede to pan trenér Jarda Ryneš a chodí tam většinou starší děti, ale to nám nevadí. Vždycky se nejdříve rozběháme a rozcvičíme, protáhneme se, pak si vyzkoušíme si běžeckou abecedu, dále nacvičujeme starty a nakonec bývá štafeta. O víkendu 21. a 22. září jsme jeli na MTBO do Zákup. Bylo celkem zima a mokro a my jsme spali ve stanu, ale zvládli jsme to. Na zákupské zámku jsme zahlédli i místního medvěda Medouška. Další týden jsme šli obhlédnout pro změnu čelákovické poníky a my holky jsme se na nich povozily. Ella opět ve školce vytvářela pěkná výtvarná díla a i my doma s maminkou jsme malovaly podzimní listy. Na svatého Václava, tedy v sobotu 28. září, pořádal náš kamarád Martin Tušl 5h MTBO Pokr, kterého se rodiče účastnili. Nás hlídala babička Jája v centru závodu na zámku Berchtold, kde byly připraveny i dětské soutěže, projíždky na poníkovi a skákací kopec. Bylo hezké počasí, a tak jsme si to všichni užili.





















Žádné komentáře:

Okomentovat