pondělí 12. září 2011

Lisa 19. až 22.den

LISA: V pátek za námi přijela po delší době opět babička Jája. Zatímco babička vařila oběd, maminka vzala kolečkové lyže a vyrazila pod tatínkovým dohledem na první sportovní aktivitu po porodu. Ujela sice pouze 4,3km, ale lepší než nic. V sobotu dopoledne pak tatínek odjel na závody MTBO a aby maminka měla větší klid, vzal s sebou i Ellu. Já s maminkou bych jela také, ale nemám ještě vlastní pas, takže nemůžu do zahraničí. Mohla jsem si tedy doma užívat větší pozornosti maminky. Poprvé jsem byla na nákupu - stejně jako Ella jsem jako první obchod navštívila Penny Market v Čelákovicích a dokonce jsem začala nakupovat o 3 dny mladší. V neděli měla maminka narozeniny, takže připravila malou oslavu. Nejdřív přijeli babička s dědečkem, pak tatínek s Ellou. Ella byla tak zašmudlaná, že jí babička hned strčila pod sprchu. Ale hlavní je, že první víkend jen s tatínkem přežila ve zdraví. V pondělí odpoledne přijel na návštěvu strejda Jakub, se kterým jsme pak šli na procházku podél Labe s cílem potkat Lenku, Zdeňka, Klárku a tetu Věru u již dříve zmiňovaného domečku. Dostala jsem od Lenky hezké dupačky a bodíčko.
ELLA: O víkendu jsem jela sama s tatínkem na závody do německého Wehrsdorfu. Celý víkend jsem si tam užívala volnosti a špíny a také mnoha kamarádů. Starali se o mě nejen členové našeho oddílu, ale i ostatní závodníci. V neděli jsem se dokonce chvilku musela starat o rok mladšího Vítka, zatímco o mě se starala o 2 měsice starší Mařenka. Obavy maminky a babičky, zda se vrátím celá, se ukázaly jako liché. Ještě se musím pochlubit, že už rozeznávám minimálně 4 značky aut a umím je i pojmenovat svým slovníkem (Škoda, VW, Peugeot, Ford). Navíc jsem se naučila počítat do tří a umím i ukázat, jaká je pravá ruka. Jsem tedy šikovná holčička. Také ráda hodně jím a rodiče i babička se začínají obávat, že jsem lehce obtloustlá.

Žádné komentáře:

Okomentovat