čtvrtek 1. září 2011

Lisa 9. až 12.den

ELLA: V úterý přijela opět babička Jája, aby pomohla mamince s námi dvěma nezbedami. Pak dostala volno a přijede až v sobotu. Ve středu dopoledne přijel dědeček Mirek a přivezl nám spousty ovoce. Největší radost mi udělaly jahůdky a také to, že si se mnou dědeček hrál a četl. Při vyprovázení dědečka na vlak jsme se zastavili u Taverny v Čelákovicích, kde mají velké množství šlapacích autíček a odstrkovadel. Já jsem si oblíbila mašinku, na které jsem však seděla obráceně. Ve čtvrtek dopoledne šla Lisa na další kontrolu k paní doktorce, už váží 3,48kg a měří 52,5cm. Odpoledne jsme pak jeli autem do Prahy, kde jsme se nejdříve stavili v SP Kolu a já tam vyzkoušela koloběžku a odrážedlo Specialized. Poté jsme již dojeli ke Karbovi a Vendy do kostky ve Slivenci, kde se Líza potkala se svojí vrstevnicí Eliškou Vondrovou, která je o pouhé 3 dny starší. Já jsem mezitím navštívila sousedy a pohrála si na jejich zahradním hřišti. Pak jsme šli fandit do Chuchelského háje běžcům, kteří absolvovali 2.ročník Karba krosu. V pátek dopoledne jsme jeli pro změnu do Brandýsa, velká změna byla ale to, že řídila maminka tam i zpět, bylo to hustý. Lisa tam byla na kontrole kyčlí, prý je má v pořádku. Před polednem nás přijela navštívit teta Katka, kterou jsme vyzvedly na nádraží a šly s ní na hřiště do DDM, kde si se mnou hrála. Po obědě přijela na kole ještě Míša, ta si se mnou taky hrála. Popolední spánek jsem tedy odložila až po čtvrté, kdy jel tatínek vyprovodit Míšu na kole.

1 komentář:

  1. Jak tam Lisa spí Markétě na břiše, to je fakt bezvadná fotka:-)!

    OdpovědětVymazat