pondělí 26. září 2011

Lisa 5.týden

LISA: V úterý pokračovala Elle rýma a i já jsem začla chrochtat víc než obvykle a měla jsem i lehce zvýšenou teplotu. Ella se kvůli tomu nemohla zúčastnit čelákovických "Velkých závodů pro malé děti", na které se moc těšila. Maminka otestovala poprvé jízdu na kole. Ve středu tatínek usoudil, že už jsme zdravé a odpoledne jsme jeli do Klánovic na Pražskou MTBO ligu. Maminka tam absolvovala dokonce už svůj první závod po porodu, ale objela jen polovinu kontrol hlavně, protože se začalo stmívat. Já jsem byla hodná, asi chápu, že při závodech mám být hodná a nejlépe spát. Ve čtvrtek 22.9. jsem oslavila měsíční narozeniny a rodiče mi na oslavu zprovoznili hrací kolotoč, který měla i Ella. V sobotu dopoledne jsme vyjeli spolu s babičkou Jájou na závody OB do Liberce, kterých se rodiče účastnili. Zároveň se tam konal Světový pohár v OB. Tam za námi přijel i dědeček Mirek a během závodů mě vozil v kočárku. Byla jsem zase hodná a většinu doby jsem prospala. Večer jsme si pak povídali s babičkou a prababičkou na chalupě v Bedřichově, kde jsem byla poprvé. Naposled tam byla maminka pár hodin před porodem. V neděli s námi pro změnu na závody jela babička Olga, která mě taktéž pomáhala hlídat a vozit v kočárku. To už jsem vyžadovala větší pozornost a neměla jsem zrovna spací den. Moje dny se totiž dělí na spací a nespací, jeden den prospím skoro celý a druhý den skoro celý probdím. V pondělí, kdy mi bylo přesně 5 týdnů, se vše vrátilo do běžných čelákovických kolejí. Ella se večer poprvé dobrovolně vykakala do nočníku, uvidíme jestli v tom bude pokračovat.

1 komentář:

  1. Liso, to je teda máma kabrňák, že hned takhle závodí! Pozdravuj rodiče a vyřiď Elle, že jí přeju hodně úspěchů jak při závodech, tak s nočníkem:)!
    Zuza

    OdpovědětVymazat