pondělí 5. září 2011

Lisa 13. až 15.den

LISA: V sobotu ráno odjel tatínek na závody MTBO do Lipnice nad Sázavou. Doma jsme tedy mohly být samy, ale nebyly. V poledne za námi přijela babička Jája a poté ještě Lenka se Zdeňkem a Klárkou, se kterými jsme se šly podívat na dům na druhém konci Čelákovic, o kterém uvažují, že ho koupí. Já jsem celou vycházku prospala, maminka mě musela budit, aby mi dala napít mlíčka. Babička u nás i přespala, spala s Ellou v pokojíčku. V neděli ráno nás přijel na otočku navštívit dědeček Jan, kterého jsem viděla poprvé v životě. Bylo horko a já jsem měla krizový den, skoro vůbec jsem nespala a pořád jsem pokňourávala a vyžadovala pozornost. Po návratu tatínka jsme se vypravili koupat do "Beach Resortu Malvíny" (pískovna v Čelákovicích). Já jsem se zatím nekoupala, i když Ella v té ledové vodě byla. Zato tatínek tam nevlezl, pouze smočil chodidla. V pondělí se nic zvláštního nedělo, jen maminka tady byla s námi většinu dne sama a to jí dost zmáhá. Dopoledne jsme byly na hřišti, odpoledne už pršelo, takže jsem zbaběle byli doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat