čtvrtek 8. září 2011

Lisa 16. až 18.den

ELLA: V úterý v poledne jsme jeli do Modřan k babičce, která tam však nebyla. S dědečkem a strejdou Jakubem opravovali střechu na chatě. Lisa tam měla připravený pěkný proutěný košík na spaní. Já jsem si zapomněla sloničku, takže jsem nemohla večer dlouho usnout. Ve středu po poledni jsme jeli na návštěvu do Vršovic za babičkou, dědečkem a prababičkou Věrou, kterou Lisa viděla poprvé. Celou návštvěvu však prospala a dělala jak je hodná, i když jindy dost brečí. Já jsem tam snědla 2 misky těstovin se sýrem a kečupem, zatímco rodiče měli houby. Ve čtvrtek se opět nic zvláštního nedělo, Lisa měla spíše krizový den. Udělala jsem obrovský pokrok v mluvení - opakuju skoro vše co slyším a moje slovní zásoba už je značně rozvinutá :-) Taky pomáhám mamince s Lisou - podávám plenky, vyhazuji ty použité do koše, natírám jí zadeček a hraju si s ní.

Žádné komentáře:

Okomentovat