pondělí 19. září 2011

Lisa 23. až 29. den

ELLA: V úterý 13. září odpoledne odjel tatínek pořádat závody MČR na klasické trati v orientačním běhu a byl tam až do neděle večer. Ve středu nás přijela naštívit babička Jája, šly jsme na hřiště a odpoledne jsme se byly asi letos naposledy vykoupat v pískovně v Čelákovicích. Ve čtvrtek odpoledne pak pro nás babička přijela autem a odvezla nás do Modřan. V pátek jsme šly na hřiště k Bille, kde jsem pravděpodobně chytla od dětí rýmu, která mi propukla z neděle na pondělí. Odpoledne jsme byly pro změnu na hřišti VOSA, kde měla jedna paní hezkou želvičku. V sobotu byl slavnostní oběd, protože babička s dědečkem slavili 35. výročí svatby. Byla kachna a bezé dort. Odpoledne jsme šly na delší výlet na lesní hřiště ke kozičkám. V neděli jsme pro změnu vyrazily na procházku do modřanské rokle. Odpoledne nás pak babička opět odvezla domů do Čelákovic. Začalo pršet a ochladilo se, možná už skončilo léto. Když tatínek přijel, tak jsem se v noci vzbudila, musel si jít ke mě lehnout a já mu říkala svá oblíbená slovíčka "hadi" a "opice". V pondělí mi vypukla rýma a měla jsem dokonce i teplotu, takže se mi špatně v noci spí a kromě Lisy budím rodiče i já. Od minule jsem opět pokročila se znalostí značek aut, umím nově Renault, Audi, Opel a Mitsubishi (Myši v buši :-). Líza nás velmi často zlobí, už nevím co s ní, dudlíka nechce a furt "bečí". Ze závodů jí tatínek přivezl plyšového ušáka od tet orienťaček. Prý dostala ještě oblečky, ale ty tatínek někde prošustroval, snad je najde.

Žádné komentáře:

Okomentovat