úterý 2. února 2010

12.týden

V úterý jsem jela poprvé vláčkem City Elefant do Prahy. Maminka si totiž potřebovala zařídit pedagogickou praxi. Nejprve jsem byli v SOU Gastronomie na Třebešíně nechat si praxi potvrdit, pak jsme jeli na pedagogickou fakultu nechat si zapsat zápočet. Mezitím jsme se ještě stavili v Městské knihovně odevzdat knížku. Všude jsem mamince pomohla svojí přítomností, takže na ní byli všichni hodní. Příště prý budu jezdit i na zkoušky. Odpoledne přijeli babička Olga a dědeček Mirek, kteří opět přivezli hory jídla. Říkali, že jsem prý opět vyrostla. Středeční ráno bylo moje zatím nejchladnější doma v Čelákovicích. Teploměr na okně ukazoval -15 stupňů, takže radši ani nechci vědět, kolik bylo doopravdy. V poledne jsme vyrazili do Modřan, kde jsme i přespali. Tatínek jel večer noční LOB v Milíčáku. Ve čtvrtek jsem jela poprvé s maminkou metrem ze Smíchovského nádraží až na Černý most, kde nás vyzvedl tatínek a jeli jsme domů. V pátek dopoledne jsme vyrazili do Bedřichova. Rodiče se ještě jeli odpoledne projet na běžky. V sobotu mě nechali na chatě, kde mě hlídala babička Jarmila a jeli na LOB do Lučan nad Nisou. Byla to spíš však bojovka, jak říká teta Vendy, v hlubokém sněhu. Maminka byla na trati 3 hodiny a tatínek to dokonce vzdal, ale jen proto, že měl starost, že vyhladovím. V neděli jeli rodiče opět do Lučan na štafety v LOBu, zatímco já jsem opět zůstala v Bedřichově. Rodičům se závody už povedly lépe, ale stále žádná sláva. Odpoledne jsme sledovali v televizi spanilou jízdu Zdeňka Štybara za titulem mistra světa v cyklokrosu, které se konalo v Táboře. Večer jsme jeli domů, kde jsme se však moc neohřáli. Hned v pondělí odpoledne jsme vyrazili na Akademické mistrovství ČR v běžeckém lyžování do Nového Města na Moravě. Bydlíme v chatové osadě Yukon na Třech Studních. Rodiče mě cvičně měřili a vážili a mám už zhruba 60cm a necelých 6kg. Jsem totiž velký jedlík a tatínek nepřipustí, abych trpěla hlady a tvrdí, že mám právní nárok na mlíko každé 2 hodiny. Tentokráte bohužel nemám moc fotek, příště se polepším.

Žádné komentáře:

Okomentovat