čtvrtek 26. ledna 2012

B5h + Akáda

LISA: Ve čtvrtek 19.1. jsme tedy odjeli do Bedřichova pořádat Bedřichovskou pětihodinovku. V pátek rozvezli táta, máma, Míša, Dáša a David kontroly po Jizerských horách. Rozvoz byl ztížen přívaly sněhu a neupravenými tratěmi, takže se maminka vrátila až za tmy a já jsem dostala poprvé v životě rýžovou kaši od babičky, abych neumřela hlady. V sobotu se závod uskutečnil za rekordního počtu 120ti dvojic a rodiče to za pomoci kamarádů pořadatelsky zvládli bez větších problémů. Já jsem byla ještě v rekonvalescenci po proběhlé adenoviróze, a tak jsem nechodila ven ani mezi ostatní děti (Vítek, Ondra, Elina), abych je náhodou nenakazila. V neděli jsme pak po sebrání většiny kontrol odjeli domů do Čelákovic. Tam jsme se ohřáli jen do pondělí, kdy jsme vyrazili na Akademické MČR v klasickém lyžování. Ubytovali jsme se v chalupě Duha na Třech Studních. V pokoji jsme měli sice trochu zimu, ale ve společenské místnosti bylo příjemně a já jsem si tak mohla hrát s malou Elinou. Nejvíce mne bavilo se na ni převalit a dát jí pravého háka. V úterý, středu i čtvrtek rodiče závodili na nových náročných tratích v Novém Městě na Moravě. Mne s Ellou hlídala teta trenérka Eva. Bylo mrazivé, ale krásně slunečné počasí a Ellu to konečně začalo trochu bavit na sněhu. Ve čtvrtek jsme se vrátili domů, ale hned v pátek zase vyrážíme na další cesty. Ale o tom až v příštím příspěvku. Ještě musím napsat, že jsem kromě kašičky začala dostávat nejprve mrkvičku a poté ještě jablíčko a hruštičku :-) Trochu je to na mě kyselé, tak se při tom ksichtím. Také už se pomalu, ale jistě začínám přesouvat z místa na místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat