čtvrtek 12. ledna 2012

Lisa se konečně přetočila (20./21. týden)

LISA: V pondělí 2.1. odpoledne Ella nečekaně usnula v obýváku a mamince bylo jasné, že na ní skočila nějaká nemoc. Horečku měla jeden den a pak už se pouze doléčila. Ve čtvrtek jsme měli v plánu vyrazit do Bedřichova, ale bacil zasáhl tentokráte mě a maminka rozhodla, že s horečkou na hory nepojedu. Tatínek tedy odjel na Jizerskou 50 sám. Ze čtvrtka na pátek jsem měla dokonce 39,7°C, ale celý pátek už jsem byla úplně bez teplot. V pátek a v sobotu za námi přijela do Čelákovic babička Jája, aby nás trochu rozveselila. Ella měla doma alespoň dost času, aby si hrála s legem a učila se angličtinu podle nové knížky, kterou dostala od Ježíška. V neděli večer pak přijel tatínek, který pomáhal ostatním mazat na Jiz50, ale sám nezávodil. V úterý jsme měli návštěvní den. Nejdříve jsme byli u strejdy Páči, kterému zrovna před domem naboural jeho soused auto. Poté jsme jeli do Modřan na oběd k babičce Jáje, pak na svačinu do Vršovic za druhými prarodiči a nakonec k tetě Květě do Neratovic. Tam jsme dostali ručně pletené ponožky a bačkůrky, aby nám teď v zimě nemrzly nožičky. Domů si Ella přivezla z Modřan plyšového houpacího koně, který byl v Modřanech od Vánoc ustájen. Ve středu odpoledne jsme pak odjeli do Bedřichova. Ve čtvrtek se rodiče prostřídali na běžkách a Ella na stadionu opět lyžovala a bobovala. Já jsem jako obvykle zlobila, zlobila a zlobila. Ale v posledních dnech jsem zaznamenala velký pokrok - začala jsem se konečně přetáčet. Sice to zatím umím jen na levou stranu a nejlíp mi to jde, když jsem nahá. Ella došla do nového vývojového stádia svojí kresby a kreslí tzv. hlavonožce, což jsou hlavičky s očima, pusou, rukama a nohama. Tyto postavičky pak Ella nazývá táta, máma, Ella a Číja.

1 komentář:

  1. Juu, Ello, ja bych chtela nejakyho hlavonozce videt! Nechces si nejakeho povesit na blog?
    Tady v Lafayette uz konecne zacala zima! Teprve ted poradne snezi, az do ted bylo uplne jarni pocasi.
    Mej se hezky a at ti jde pekne lyzovani!
    Zuza

    OdpovědětVymazat