pátek 23. března 2012

Svátek Ella + Memoriál

ELLA: Ve čtvrtek 15.3. jsem pořádala oslavu svého svátku, který mám mít správně až 16.3. Do Modřan dorazili Verča se Zdenálem a Barunkou a babička a dědeček z Vršovic. Dostala jsem několik zajímavých dárků, Lego, skládacího pejska, kočárek s miminkem, korále, piano a určitě ještě něco dalšího. V pátek jsme vyjeli do Jilemnice, kde se konaly poslední závody zimní sezóny, tzv. Memoriál, který pořádal náš oddíl Humanita. V sobotu i v neděli jsme vyrazili na Benecko, jezdili jsme tam autem tety Evy, které řídila Míša. Na sněhu jsem si hrála s Vítkem a zatímco maminka závodila, hlídaly mě humanitní tety. V sobotu večer se konal večírek ve stylu "Výlet do budoucnosti", kterého se však z naší rodiny zúčastnil jen tatínek, viz fotky od Zuzky Jiřišťové. V úterý byla Lisa u paní doktorky, dostala dvě očkování (hexavakcínu a synflorix) a absolvovala opožděnou půlroční prohlídku (váha 7,64kg, výška 70cm, obvod hlavy 43cm, obvod hrudníku 44cm). Hned večer dostala Lisa teplotu, která byla možná způsobena očkováním, možná něčím jiným. Ve středu a ve čtvrtek jí bylo celkem dobře, ale v pátek dostala horečku a rýmičku znovu. Ve středu byl první jarní den, který byl již dlouho dopřed avizován jako stříhací. Maminka mě ostříhala trošku vlásků, byl to první výraznější zásah do mého přirozeného účesu, dredů :-). Nechala jsem se ostříhat jen za úplatu bonbóny. Poté ostříhal tatínek maminku dle vzoru na internetu a jejích rad, jak to dopadlo můžete vidět na fotkách. Ještě pár slov o Lisině pohybu - plazí se po bytě kam chce a dost často při tom padá, protože si polostoupá nebo kleká.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ello, pozdravuj Lisu a vyřiď jí, že je šikulka, jak se tak pěkně umí plazit. A taky umí pěkně koukat do foťáku:)
    A tatínek je celkem profesionální kadeřník;-) Udělat takovýhle účes není žádná sranda. Vypadá to pěkně.
    Já tady Pavla taky stříhám, ale to je mnohem jednodušší, pač se to vezme strojkem a je to. (i když - nebudeš tomu věřit, ale americké kadeřnice nezvládly ani to. Pavel několikrát přišel s katastrofálním ostříháním a pak jsme si koupili strojek a stříhám ho radši já;-)
    Pozdravuj rodiče!
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ello, tvoje maminka je teď jak vyměněná! Je to fešanda! Těším se, až si spolu zas zahrajem na pianko. Doufám, že toto ti vydrží déle než to Bedřichovské, hlavně k tomu nepouštěj žádné zručné strejdy!

    OdpovědětVymazat