pátek 30. března 2012

Vítání občánků

LISA: V noci z pátka na sobotu Ella několikrát zvracela a ani ráno jí nebylo lépe. V sobotu dopoledne 24.3. se konalo v Čelákovicích na radnici Vítání občánků a pozvána jsem byla i já. Nemocná Ella však zůstala doma s babičkou Jájou, takže na obřad se mnou šel tatínek, maminka, babička Olga a dědeček Mirek. Elle se zdravotní stav furt zhoršoval, teplotu měla i přes podávání léků pořád přes 38°C a nic nezabíralo. Maminka tak v neděli nemohla jet na závody OB do Tábora, kam tak vyrazil jen tatínek, který však také nebyl úplně zdravý. Za námi přijela opět babička, aby mamince pomohla s nemocnou Ellou. Hned po návratu vyjeli s maminkou a Ellou na pohotovost do Brandýsa nad Labem, protože Elle nemoc nijak nelepšila, spíše zhoršovala, nejvyšší teplotu měla hrozivých 39,5°C. Pan primář řekl, že nic vážného to není, prý normální střevní viróza (gastroenteritida). Rodiče se báli, že nemoc chytnu od Elly i já a nepletli se - průběh ale nebyl u mě tak hrozný a měla jsem jen 1-2 dny teplotu a průjem. Tatínkovi také nebylo 3 dny úplně dobře, ale nakonec to nějak rozdýchal. Nejhůř na tom tedy byla Ella, která od páteční noci vlastně až do čtvrtečního rána skoro nic nejedla a byla neskutečně mrzutá a skoro furt spala (třeba 22 hodin denně). Ve čtvrtek za námi přijela na návštěvu opět babička Jája. Je pravda, že nemoc Elle trošku pomohla ke štíhlé linii a pupek jí alespoň na chvíli zmizel, už na něm ale zase pracuje. Já jsem se "vertikalizovala" a pohyb po zemi mě již nenaplňuje. Proto si stále o něco stoupám a maminka je z toho na nervy, protože následně padám na hlavičku, nemůže mě tedy nechat ani vteřinu bez dohledu. Oblíbila jsem si Ellino piano a hraju na něm víc než ona a mám novou přezdívku "DJ LISA". Vždy si totiž pustím nějakou předvolenou melodii (rytmus) a do toho brnkám na klávesy. Tatínek mi musel snížit postýlku do spodního patra, protože z toho vrchního už jsem chtěla vyskočit.

Žádné komentáře:

Okomentovat