pondělí 8. června 2015

Silvestr a Nový rok 2015

LISA: Od 25. prosince do 4. ledna jsme si užívali zimních radovánek v Bedřichově. Postupně přijížděli kamarádi a nakonec nás bylo na chalupě 10 dětí: Já, Ella, Elinka, Ondra Karba, Štěpán Karba, Bořík a Žofka Sloukovi, Anitka a Martin Šonkovi, Matýses Zradička. Nejprve toho nebylo moc upraveno a tak jsme lyžovaly, kde se dalo - na hřišti, na cestě za Jelínkem atd. Když upravili stadion, přesunuli se naše "tréninky" tam. cílem byl většinou dřevěný lyžník, který nám za odměnu čaroval bonbóny. Já jsem dokonce absolvovala dětský Night Light maraton, i když jsme původně šli jen fandit dospělým závodníkům. Já jsem si však neprozřetelně vzala s sebou na stadion i své lyže, což se vyplatilo, protože jsem v cíli dostala perníkovou medaili. Maminka vyrazila na běžky pouze dvakrát, protože už se necítila s blížícím se termínem porodu úplně fit. Na sjezdovkách jsme byly pouze jednou s tetou Evou a moc nám to nešlo. Chyběl nám náš milovaný instruktor Kuba, protože Ouhrabkovi trávili Vánoce a Silvestra netradičně na Ukrajině.




























Žádné komentáře:

Okomentovat