čtvrtek 28. července 2011

Bedřichov červenec

Ve středu 13.7. jsme byli v Modřanech a na vycházce jsme potkali 6 centimetrového brouka roháče. Večer jsme pak slavili maminčin svátek. Ve čtvrtek ráno jsme jeli na návštěvu do Kosoře za Klárou a Martinem, kde tatínek s Martinem namontovali garnýže, zatímco já s maminkou a Klárou jsme šly na místní hřiště a hrály si s kocourem a pejskem. Odpoledne jsem pak s maminkou byla na novém hřišti Kroužky na Vltavě, protože tam měla sraz s kamarádkami z VŠ. V pátek jsme pak jeli na víkend do Bedřichova. Tam jsem chodila krmit kačenky a hrála si na hřišti pod Lesní chatou. Tatínek sekal trávu a já jsem mu taky trochu pomáhala. Babičce Olze jsem předvedla, jaký umím mít záchvat vzteku. Hned ve středu jsme jeli do Bedřichova znovu, tentokráte i s babičkou Jarmilou. Hned po příjezdu tam začalo pršet a pršelo až do pátečního večera, takže se nedalo moc chodit ven a tatínkovi to značně ztížilo páteční rozvoz kontrol na letní B5h. Maminka byla od začátku nemocná a v pátek a sobotu měla dokonce horečky přes 38°C, takže si se mnou nemohla moc hrát a ani pomáhat s pořádáním. Rozdávat bodové ohodnocení kontrol jsem šla tedy já s babičkou a zvládly jsme to na jedničku. S pořádáním nám pomohli také další kamarádi, za což mockrát děkujeme. Premiérová letní B5h dopadla dobře, žádná kontrola se neztratila a závodníci byli snad spokojeni. V neděli jsme vše sbalili a odjeli domů. V úterý 26.7. jsem byla na očkování (Synflorix) u paní doktorky. Při té příležitosti jsem byla zvážena a změřena - mám 11,0kg a 82cm. Ve středu jsme jeli do Neratovic, kde byla maminka na kontrole v porodnici. Poté jsme byli popřát v Modřanech Jakubovi k svátku a narozeninám. Cestou domů jsme se stavili ještě v Hloubětíně, kde si tatínek zajel Pražskou MTBO ligu a my jsme se byly projít podél Rokytky a potkaly jsme několik nutrií.

Žádné komentáře:

Okomentovat