pátek 1. července 2011

Moje setkání se zvířatky na konci června

Ve středu 22.6. jsme hned ráno dojeli s tatínkem na Prosek, kde jsme zaparkovali auto. Pak jsme jeli metrem do centra, kde jsem poprvé navštívila Agenturu Kroužky, pro kterou maminka pracuje a šla tam odevzdat výkazy. Tatínek se již předtím od nás oddělil a jel se podívat do Bečova nad Teplou kvůli pořádání závodů. Po návratu na Prosek jsme šly k Ouhrabkovým, kteří nám poskytli azyl před chystanou "Prosek park party". Tam jsem si pohrála s Vítkem, naobědvala jsem se a vyspala ve Vítkově cestovní postýlce. Pak jsme s maminkou vyrazily do parku za ostatními dětičkami a maminkami. Z parku nás vyhnala až přívalová bouřka, takže jsme musely počkat na tatínka opět u Ouhrabků. Ani dalšá den jsme nezůstali doma - tatínek nás ráno odvezl do Neratovic, kde nám pro změnu poskytly azyl Maruška a její maminka Květa. Šly jsme se projít po městě s pejskem Sárou. Pak si maminka na chvíli odskočila na ultrazvuk, aby zjistila, že miminko se zdá být v pořádku. Tatínek nás po poledni vyzvedl a dovezl domů. V pátek dopoledne jsme strávili doma, ale odpoledne jsme se již opět sbalili a vyrazili tentokráte do Olomouce na závody MTBO. Skvělé zázemí jsme měli zajištěno u našich kamarádů Lenky s Romanem a jejich kočiček a osmáka Bobiny. Sobotu i neděli jsme strávili v centru závodů u pevnosti Fort Radíkov. Tatínkovi se závody moc nepovedly, ale víkend to byl hezký. Strejda Kouřa mi přivezl na závody mojí růžovou motorku, kterou vylepšil o nálepky z Ruské Rulety. Pondělí a úterý jsme byli doma v Čelákovicích, kam nás přijela navštívit babička Jarmila. V úterý večer jsme se vydali do Bedřichova, kde tatínek měl ve středu za úkol projet kontroly na premiérovou letní Bedřichovskou pětihodinovku. Já jsem se šla ve středu dopoledne podívat na stadionu, kde jsem házela kamínky do vody a odpoledne se i vycachtala v místním koupališti na Dolině, v čemž měl velkou zásluhu strejda Ptaak. Ve čtvrtek jsme se cestou domů jeli podívat na koníky k Adélce. Narodila se jim 2 nová hříbátka, jednomu je už měsíc a druhému 14 dní. V pátek jsme se chystali na pětidenní MTBO v Plzni, kam v sobotu ráno vyrážíme. Už se těším, bude tam hodně dětí. Navíc budeme spát ve stanu, jen počasí nemá být moc příznivé.

Žádné komentáře:

Okomentovat