úterý 12. července 2011

MTBO 5 days Pilsen + chata Mokrá Louže

V sobotu 2.7. jsme vyrazili na 5 dní do Plzně na závody MTBO. Zatímco já jsem si hrála ve školce, tak si tatínek hned v první etapě (E1) v Letkově obnovil zranění kolene. Ubytovali jsme se v kempu Ostende, kde už jsem prý byla před 2 lety ještě v maminčině bříšku. Ze soboty na neděli byla velmi chladná noc, ale přesto jsem v průběhu noci vylezla ze spacáku. Spala jsem totiž sama v jedné ložnici našeho stanu. Na další noci se proto ke mně nastěhovala Dáša. V neděli bylo nejhorší počasí a tatínka bolela koleno, takže na E2 v Čižicích ani nenastoupil. Já jsem si i v zimě, blátě a dešti hrála ve školce, což mě tak vyčerpalo, že jsem pak k obědu snědla skoro celou dospělou porci boloňských špaget. V pondělí se udělalo lépe a na programu byl jen sprint na Homolce, takže se tatínek E3 zúčastnil. Bohužel píchnul hned na startu a musel to opravit. S maminkou jsme ho vyhlížely v cíli velmi dlouho. Večer se konaly v kempu za deště o-triatlonové štafety. V úterý se další etapa konala u obce Mrtník a já jsem se šla s maminkou podívat na borůvky. Bohužel jsme skoro žádné nenašly, takže jsem šla radši zase do školky. Závěrečná středeční etapa se konala přímo v okolí kempu Ostende, takže jsem mohla fandit dojíždějícím závodníkům přímo od stanu. Ten den se také výrazně oteplilo, což ovšem přineslo prudkou bouřku, které jsme unikli jen o vlásek. V noci na čtvrtek jsme spali doma, ale hned ráno jsme vyrazili do Modřan a odtud večer na chatu na Mokrou louži. Tam jsem se po dlouhé době viděla s maminčinými bratranci, kterým jsem dala přezdívku "cyklokuřáci". Večer dědeček rozdělal ohýnek a pekli jsme si buřty. Tatínek odjel v pátek na Bike Adventure do Novohradských hor a já jsem s maminkou a babičkou zůstala na chatě. Tam jsem si užívala sbírání lesních jahůdek, cachtání se v novém bazénku a jiných letních radovánek. V noci na neděli a pondělí nás postrašily prudké letní bouřky. Tatínek za námi přijel v neděli večer a přivezl jen bramborovou medaili. S Adélkou byli sice po sobotní etapě na 2.místě, v neděli však zvolili špatnou jižní variantu a i přes skvělý cyklistický výkon nasbírali jen malý počet bodů, který je odsunul na celkové 4.místo. V pondělí jsme se vrátili domů do Čelákovic, kde jsem si napustila bazének na balkóně. Po pár dnech strávených na chatě jsem měla abstinenční příznaky z nedostatku dětí, což jsem si vynahradila návštěvou čelákovických hřišť. Ve středu ráno jsme opět opustili domov a odjeli za babičkou do Modřan.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ello,
    hele, co to máte za značku stanu? Ten vnitřek je mi totiž nějak povědomý a vypadá dost podobně jako náš, tak jsem zvědavá jestli máte stejnou značku a nebo jinou...
    Pozdravuj rodiče a vyřiď tatínkovi, že mu držím palce, aby se mu koleno už neporouchávalo;-)
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. leuk om haar spleetje bloot te zien

    OdpovědětVymazat