sobota 27. srpna 2011

Lisa 5. a 6.den

ELLA: První noc doma byla celkem klidná, takže se maminka po čtyřech poprvé vyspala. V pátek ráno jsme Lízinku vykoupali a pak šli k paní doktorce na vstupní prohlídku. Prý je vše v pořádku a váží už 3,16kg. Já jsem tam tentokráte byla jen jako doprovod. Dneska končila hrozná vedra, která nás sužovala přes týden, takže jsem to ještě musela využit a jít k vodě. Protože odpoledne přijela babička, tak jsem tam šla opět s ní a tatínkem. Lisa byla od odpoledne až do deseti večer vzhůru, ale v noci spinkala opět dobře. Já spím kupodivu taky dobře, i když rodiče se diví, že mi nevadí, když Lízinka břečí. Obvykle se zbudím jednou za noc, když mi vypadne dudlík a je třeba mi ho vrátit. Vím, že jsem ostuda, ale bez dudílku a sloničky spát zatím neumím. Za to Líza dudlík většinou odmítá a to má krásnej Nuk se šnečkama. V sobotu ráno jsme se šli projít ke zvířátkům z cirkusu. Potkali jsme tam pána, který říkal, že jeho dcerka měla ve 2 letech 25kg a na noc vyžadovala flašku džusu a kakaa, poté i několikrát za noc, takže jsem na tom ještě docela dobře. V poledne jsme vyrazili na Líziny první závody, takže Líza trhla můj rekord, já jsem byla na SMIKu až v 7 dnech. Tatínek se účastnil XC Úvaly na horských kolech a my jsme mu fandili. Já jsem si tam s babičkou nacvičovala chůzi po kladině a houpání na laně. Lisa celou dobu spala, protože asi pochopila, že se na závodech se má spát a nerušit. Během odpoledne se postupně ochlazovalo a začlo pršet, bylo 13°C, což bylo o 20° méně než předchozí den. Rodiče se báli, že svou sestřičku špatně přijmu a bude mi vadit, že už nejsem na prvním místě, ale zvládám to celkem dobře. Mám sice občasné záchvaty vzteku, když se snažím vše kolem sebe rozkousat, ale to jsem měla již před narozením Lisy.

Žádné komentáře:

Okomentovat