pondělí 29. srpna 2011

Lisa 7. a 8.den

LISA: V neděli dopoledne se nedělo nic zvláštního, dostávala jsem mlíčko po zhruba 2-3 hodinách a přes poledne jsem si schrupla. Jen, co jsem se probudila, přijel mě navštívit strejda Jakub. Ten se ale věnoval spíše Elle, četl si s ní knížku "Děti z Bullerbynu" a házel si s ní balónkem a kaštany. Zbytek dne jsem se rozhodla probdít, takže jsem vyžadovala mlíčko i méně než po 2 hodinách a večer mě bolelo bříško. Byla jsem už tak přetažená, že jsem nemohla usnout a rodiče jsem tedy potrápila pořádným řevem. Usnula jsem až kolem jedenácté v posteli rodičů. V noci jsem se však vzbudila jen 2x a ráno jsem spala do půl desáté. I celé pondělí jsem víceméně prospala, takže jsou rodiče zvědaví, co bude následovat v noci. Přijela nás navštívit babička Jarmila, která nám uvařila dobrý oběd, pórkovou polévku a švestkové knedlíky. Dopoledne i odpoledne jsme byli na procházce (na hřišti) a večer mě i Ellu rodiče po dlouhé době vykoupali. Rodiče se nemohou shodnout, jak budou říkat - maminka mí říká Lízo, Lízinko nebo Lízátko, tatínek Liso nebo Lízo a Ella mi říká "číja".

Žádné komentáře:

Okomentovat