neděle 21. srpna 2011

Těšíme se na miminko

Ve středu 10.8. jsem se vyspávala z nočního blinkání, jak můžete vidět na první fotce, pak jsem přes den ještě stonala s tatínkem v posteli. Ve čtvrtek nás přijela navštívit babička a trochu pomohla mamince s úklidem. Maminka sundala při úklidu ze skříně zlou motorku, ze které jsem v nestřežené chvíli přepadla přes řidítka na pusu a rozsekla jsem si horní ret. Z této nehody jsem byla následující 2 dny hodně mrzutá. Na zpravení nálady a zchlazení rtu mi maminka koupila smetanovou zmrzlinu. Aby vylepšila můj tristní vzhled, tak mě oblékla do parádních šatiček. V sobotu jsme doprovodili tatínka na závod Bike Music Fest do Pasek nad Jizerou, kde jsme strávily pro nepřízeň počasí dost času v hospodě a libil se mi tam pejsek Cliff, kterého už znám z předchozích závodů. Pro ty, co nerozluštili mojí hádanku, "habija" znamená pes - to proto, že říká "haf" a slovíčka ráda zakončuju "-ija" (babija=babička, mamija=maminka). Také jsem si začala nacvičovat pěší chůzi bez kočárku, ale občas jsem to nevydržela a osedlala si tatínka jako koníčka. Jednou jsem došla sama k pískovně (1,25km) a podruhé obešla okruh kolem náhonu (2,25km). Celý týden bylo teplo, takže jsem se chodila koupat k vodě přímo v Čelákovicích. Voda se mi sice líbí, ale stejně si raději hraju na písku na břehu. V největším vedru jsem si jednou z legrace oblékla vše, co jsem našla ve své skříni, abych se ještě více zapotila. Z úterý na středu jsme po delší době spali v Modřanech a viděla jsem tam strejdu Kubu. V sobotu ráno jsme vyrazili na závody OB do Kacanov v Českém ráji. Tam jsem si hrála na hřišti a vyspala se na procházce v kočárku. Večer jsme pak jeli do Bedřichova, kde jsme se potkali s Verčou, Zdenálem a Barunku a také s Vlaďkou, Vaškem a Valuškou a navíc ještě s babičkou, dědečkem a prababičkou. V neděli cestou domů jsme jeli znovu do Kacanov, tentokráte jsem si tam zaběhla navíc ještě dětský mini orientáček. Odpoledne maminka myla skla na balkóně a při té příležitosti viděla velkého pavouka křižáka. Už se všichni těšíme na miminko!

Žádné komentáře:

Okomentovat