úterý 25. října 2011

Lisa 9.týden

LISA: Elle se nastuzení zhoršilo a začala kašlat, takže jsme nemohli podnikat žádná velká dobrodružství. V úterý dopoledne přijeli na krátkou návštěvu babička Olga s dědou Mirkem a odpoledne jsme vyrazili na cyklostezku, protože bylo hezké počasí. Ella si tam vyzkoušela jízdu na kolečkových lyžích a opět zapomněla bábovičky, což maminka zjistila až po týdnu. Ve středu přijela na návštěvu pro změnu babička Jája. Tatínek mě vyzvednul na úřadě Potvrzení o státním občanství. Ve čtvrtek jsme tak mohly vyrazit vláčkem do Prahy zažádat o můj první cestovní pas. V sobotu jsem oslavila 2 měsíce svého života. Při procházce jsme byli omrknout další vyhlédnutý čelákovický domek Lenky a Zdeňka, jsme zvedaví, jestli si někdy nějaký opravdu koupí. V neděli ráno jsme jeli do Modřan, kde se tatínek zúčastnil závodu MTBO po Praze s názvem Viprahlé duše. Nás u babičky navštívila teta Věra, která s námi byla pak i na procházce. V Modřanech jsme zůstaly až do pondělního večera, kdy si tatínek vyzvedl a jeli jsme domů. Maminka s babičkou mě cvičně přeměřily a zde jsou mé aktuální míry - měřím 63cm, obvod hlavičky 38cm a obvod hrudníku 41cm. Uvidíme, co mi naměří paní doktorka za měsíc. Elle začly růst spodní zadní stoličky, takže už jí zbývají pouze dva zoubky do kompletního dětského chrupu. Maminka mi koupila nový červený dudlík NUK s medvídkem Pú, protože ten rezervní se žábou jsem darovali minulý víkend Bořkovi Sloukovi. Od minulého víkendu spím i doma v korbiččce od kočárku, protože tam spím asi lépe než v košíku a hlavně mě tam maminka může uhoupat.

Žádné komentáře:

Okomentovat