pondělí 3. října 2011

Lisa 6.týden

ELLA: Tatínek byl na poli pro brambory a jedna z nich vážila 750 gramů a stačila nám k obědu. V úterý byla maminka i tatínek na kole. Ve středu 28.9. ráno jsme vyrazili na 3 sprinty OB do Litoměřic a okolí. První etapa se konala v zámeckém areálu v Ploskovicích, kde mě nejvíce zaujali pávi. Prostřední etapu na Střeleckém ostrově si vyzkoušela i babička Jája. Poslední etapa se pak konala v centru Litoměřic, maminka si tam narazila při chůzi hlavu o balkón. Ve čtvrtek odpoledne jsme jeli do Modřan (celou cestu řídila maminka), kde jsme i přespali. V pátek mi rodiče koupili několikery botičky, protože zjistili, že už jsem ze všech svých vyrostla. V poledne se na Novoměstské radnici vdávala teta Katka, já s Lisou jsme však dorazili až na odpolední párty na Kavčí hory. Bylo tam velké beachvolleyballové hřiště, které jsem používala jako pískoviště. Také jsem tam zkoušela řídit našeho velkého VW, tatínek tvrdí, že už mi to jde lépe než mamince. Udělala jsem si stejně jako Lisa fotku s nevěstou a ochutnala jsem všechny svatební dobroty. V sobotu brzy ráno jsme opět vyjeli na závody, tentokráte na poslední víkend ČP MTBO do Slatiňan. Zatímco rodiče v sobotu závodili, já jsem si hrála v dětské školce. Byl tam mimo jiné i Vítek Ouhrabka. Večer jsem byla na vyhlášení celé sezóny MTBO a protože jsem přes den nespala, cestou domů jsem pak usla na kočárku. Udělala jsem si rekord - nespala jsem 15 hodin od 6:30 do 21:30. V neděli se pak konalo MČR družstev, kam Ekonom nasadil rekordní 4 pětičlenné týmy, což bylo nejvíce ze všech oddílů. Lisa se už naučila smát a na závodech předstírá, že je hodná, i když ve skutečnosti tomu tak vůbec není. Stále vyžaduje, aby jí někdo choval (nejlépe maminka) v poloze tygřík nebo alespoň vozil a houpal v kočárku. V pondělí 3.10. oslavila Lisa 6 týdnů, takže už není novorozenec, ale kojenec. Tatínek jí říká "zoufalkyně", ale nemyslí to zle.

Žádné komentáře:

Okomentovat