pondělí 17. října 2011

Lisa 8.týden

ELLA: V úterý jsme šli na procházku do garáže a rodiče mi odtamtud vyndali odrážedlo Fík, abych vyzkoušela, zdali už na něm umím jezdit. Je to sice trochu lepší než při minulém pokusu, stále ale musím počkat, než mi vyrostou nožičky. Ve středu nás tatínek odvezl k babičce a dědovi do Vršovic, kde jsme strávili několik hodin. Mají tam velké hodiny, které každou půlhodinu dělají bim bam. Večer se pak konala ve Vysočanech humanitní schůze, kde jsem si hrála s tetou Míšou a malou Madlenkou Hronovou. Lisa dostala zapůjčenu hrací deku s hrazdičkou po Barunce. Ve čtvrtek večer upekli rodiče na víkend krachle a tvarohovou bábovku. V pátek dopoledne jsem šla s maminkou a Lisou na zpívání do mateřského centra. Odpoledne jsme pak vyrazili s Humanitou na víkend do Českého ráje. Všichni jsme bydleli u Kavalírů na chatě v Malé Lhotě. My jsme měli překrásný pokojík, kde jsme si sami topili v kamnech. Celý víkend jsem si hodně užívala, bylo tam totiž hodně dětí i dospělých kamarádů. V sobotu byl nejdřív na programu orienták kolem chaty a pak výlet na kolech. S maminkou a Maruškou s mimi Bořkem v šátku jsme šli na pěší výlet, na oběd jsme se zastavili stejně jako ostatní ve Skokovech. Tatínek byl na kole dopoledne, maminka pak odpoledne. Večer nám pak zahrála teta Marcela pár dětských písniček na kytaru. Spát jsem chodila dost pozdě, nechtěla jsem totiž propásnout nic důležitého. V neděli se běžel orienták v okolí hradu Kost, já jsem čekala v cíli se strejdou Zdenálem. V pondělí jsme byli skoro celý den doma, já s maminkou jsme totiž přijeli z víkendu lehce nastydlé. A jak je to vlastně s mým mluvením? Mluvím co to jde, opakuju taky vše co slyším, abych už konečně mohla dobře komunikovat se svým okolím. Lisa už nezlobí tolik jako dřív, takže z ní je chvilkama hodné miminko.

1 komentář:

  1. Ahoj Ello,
    až se zase uvidíš s Bořkem, tak mu řekni, že ho pozdravuju, že je krásné miminko a že je celý tatínek:-)!
    Taky jsem zvědavá, až Lisa trochu povyroste, jestli ti bude hodně podobná. My jsem s mojí ségrou vypadaly od jejích asi dvou let jako dvojčata (a zůstalo nám to do teď:)).
    Pozdravuj rodiče
    Zuza

    OdpovědětVymazat