neděle 13. prosince 2009

5.týden - 2.část

Ve středu večer jsem vyrazila s rodiči poprvé do velkého hypermarketu, přesněji do Globusu na Černý Most, kde rodiče nakupovali vánoční dárky. Ve čtvrtek jsem byla s rodiči opět po delší době na kolečkových lyžích, maminka už jezdí jak v dobách nejlepší formy :-) Ve čtvrtek a v pátek jsem zúčastnila pečení vánočního cukroví, zatím jsem sice pouze zdržovala vyžadovaním neustále pozornosti. Upekli jsme celozrnné linecké pečivo světlé, kokosové a kakaové a navíc ještě perníčky. V pátek se začlo výrazně ochlazovat, takže už si připravuju teplé oblečení na celý příští týden, kdy má hrozně mrznout. V sobotu dopoledne jsem jela s rodiči do SP KOLA, mojí budoucí cykloprodejny. Rodiče koupili nějaké dárky a mojemu kočárku koupili 2 náhradní duše a novou velkou pumpičku. Pak jsem odjela pouze s maminkou a babičkou Jarmilou na chatu do Malé Hraštice, kde na nás čekal dědeček. Tam jsme se byli projít po lese a po setmění jsme se vrátili do Modřan. Tatínek byl odpoledne na Valné hromadě Českého svazu orientačních sportů. V neděli ráno jsme vyrazili s babičkou Jarmilou na moje první závody! Zúčastnila jsem se Jičínského kufrování, kde jsem si s rodiči a babičkou prošla cvičný pěší závod s kvízem po centru Jičína. Výsledky na internetu ještě nejsou, ale doufám, že na všechny otázky kvízu jsem odpověděla správně, takže se snad neumístím špatně :-) Maminka i tatínek si předtím odběhli své vlastní závody ve sprintu. Maminka závodila poprvé od porodu, sice hned po startu nevěděla kam má běžet, ale závod dokončila se ctí. Tatínek běžel svůj standartní výkon jen s pár drobrými chybami. Po poledni jsme dorazili domů, babička nám ještě uvařila drožďovou polévku s cibulí a pak odjela vláčkem domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat