středa 23. prosince 2009

7.týden - 1.část

V úterý jsem oslavila 6 týdnů svého života a tak jsem zašla na kontrolu ke své paní doktorce, abych věděla, jak jsem vyrostla. No moc jsem nevyrostla, měřím stále stejně (55cm), ale myslím si, že je to chyba v měření, protože babička říká, že rostu jak z vody a oblečky velikosti 56 už jsem musela vyřadit ze svého šatníku. Zato jsem ale pořádně přibrala, už vážím 4,72kg, což je skoro o kilo více než před měsícem. Vyrostla mi i hlavička a zvětšil se obvod hrudničku. Večer jsem se rozhodla, že nechám rodiče zabalit v klidu dárky, takže jsem skoro celý večer spala. Jak můžete vidět na fotce, už se umím hezky smát, zvlášť když mě tatínek lehtá. Ve středu dopoledne nás tatínek odvezl do Modřan, kde budeme trávit Vánoce. Dědeček se strejdou Jakubem ozdobili odpoledne stromeček. Pak se tu stavila teta Katka, donesla mi rolničku ve tvaru prasátka. Už se moc těším na Vánoce!

Žádné komentáře:

Okomentovat