sobota 5. prosince 2009

Dvacátýtřetí, dvacátýčtvrtý, dvacátýpátý a dvacátýšestý den

Ve středu mě rodiče opět vzali na kolečové lyže, bylo hezky, ale zima. Tatínek mě vzal poprvé v životě na nákup, byla jsem v Penny Marketu. Jelikož mě rodiče dali vyprat mojí rychlozavinočku s medvídkem a zároveň jsem chtěla udělat radost babičce, tak jsem začla používat svoji krajkovou retrozavinovačku po mamince. Ve čtvrtek přijela babička Olga na návštěvu z lázní a později přijel i dědeček Mirek, který opět přivezl kupy školního jídla, abychom náhodou netrpěli hlady. Tatínek byl na slavnostním otevření nové prodejny SP Kolo, kterou budu zajisté hojně navštěvovat. Mají tam prý vystavený vozík Croozer, který mi doufám rodiče na jaře koupí. V pátek mě oblíkla maminka do svetříku, který používala na panenky. Ve čtvrtek i v pátek jsem skoro celý den nespala a vyžaduju krmení po cca 2 hodinách, asi jsem v období růstového spurtu, takže potřebuju hodně mlíčka. V sobotu dopoledne mě přijely navštívit maminčiny spolužačky z PedF UK. Během návštěvy jsem byla narozdíl od většiny předchozích dnů hodná, spala jsem na sedačce v obýváku. Včera jsem taky složila básničku pro Mikuláše a Čerta, kteří prý večer přijdou do Modřan, kam jedeme s rodiči na návštěvu.



Žádné komentáře:

Okomentovat