pondělí 28. prosince 2009

7.týden - 2.část

Ve čtvrtek byl Štedrý den. Ráno jsme si dali vánočku a maminka s rodiči a bratrem odjeli na hřbitovy. Tatínek šel se mnou mezitím na hodinovou procházku, cestou koupil čínskou petrželku a brambory. Po poledni jsme vyjeli na sváteční obědo-večeři do Vršovic, kde byli babička, dědeček, prababička, strejda a teta. Po jídle jsme si začli vybalovat dárky. Asi jsem byla hodná, protože jsem toho dostala hodně - plyšovýho slona, CD a knížky s pohádkami, oblečky, žábu na koupání, nosítko Chicco, ... Poté jsme přejeli do Modřan, kde už se chystala štědrovečerní večeře. U večeře jsem byla hodná a ležela v košíku v kuchyni. Pak už jsme netrpělivě čekali na Ježíška. Když příšel, rozsvítil svíčičky na stromečku a zapálil prskavky. Přinesl mi další dárky - oblečky, chrastítko, knížku Uragán Ella, elektronickou chůvičku, příspěvek na vozík Croozer, ... Dědeček pouštěl koledy na gramofonu, jedli jsme cukroví a popíjeli víno. Celý večer jsem si moc užila. Na Boží hod ráno jsem vzbudila strejdu Jakuba, který spal v obývacím pokoji a dělali jsme spolu kliky. Po obědě jsme vyrazili do Kamenných Žehrovic za rodinou Čiháků. Od strejdy Honzy a tety Ying a Aničky jsem dostala knížku s kontrastníma kytičkama a taky plyšovou myšku. Bylo tam spousty lidí a dokonce i pejsek a kočička. Večer jsme odjeli domů do Čelákovic, kde jsme začli balit na odjezd na hory do Bedřichova, kam jsme v sobotu ráno vyrazili. Moc sněhu tam tedy nebylo, pouze umělý na stadionu a na sjezdovce. Maminka mě vzala na procházku s tetami Míšou a Helenkou na Královku, zatímco tatínek projel horské kolo. Večer šla maminka na chvíli na běžky, tatínek ale nemohl, protože kvůli nateklému kotníku neobul boty. V neděli se jel tatínek opět projet na kolo a maminka se mezitím snažila učit do školy. Odpoledne jsem šla na procházku s rodiči a Verčou a Zdenálem směrem k Bedřichovské přehradě, všude byl samý led, ale strejda Zdenál mě převezl přes všechyn terénní nástrahy. Byla to zatím moje nejdelší procházka - 2 hodiny. Večer si mě pochovala teta Helenka, která v životě neměla v ruce díťě a říká, že všechny děti se jí nelíbí, ale já jsem moc hezká. Jinak si mě tu předávají všechny tety i všichni strejdové a všem se moc líbím. V pondělí ráno jsme se probudili a bylo bílo a sněžilo. Napadlo 5-10 cm sněhu. My jsme však jeli na obrátku do Brandýsa na kontrolu kyčlí a mám je v pořádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat