pondělí 4. ledna 2010

8.týden

Většinu osmého týdne jsem strávila v Bedřichově s partou kamárádů. V úterý večer jsme jeli do Liberce do cukrárny pana Ouhrabky. Potkala jsem tam spoustu lidí a také dva psy. Jeden byl hluchý a druhý kulhal. Také tam byl strejda Milda, který všem říkal, aby na mě nedýchali a aby ke mě nechodili ti psi. Ve středu jsme pro změnu jeli do Jablonce navštívit kamarády z Arnyky a rodiče si s nimi zahráli Indiaku a volleyball. Večer byl předsilvestrovský humanitní večírek v Hubertu, kde hrál strejda Yetti na klávesy, teta Helenka na saxofon a strejda Juráš na kytaru. Moc se mi to líbilo. Silvestr jsme slavili na chalupě ve společnosti asi 35 lidí. Nejvíce to rozjeli veslaři. Když zpívali svoje sprostné písničky, tatínek mě vždycky musel odnést do šmajchláku. V půlnoci jsme si připili růžovým šampaňským a rodiče mysleli, že už půjdu spát, ale to se spletli. Byla jsem aktivní asi do 2 hodin ráno. Na Nový rok si dala maminka čočku, ale o moc víc než normálně mě bříško nebolelo. Taky jsem se seznámila s dětskou doktorkou Johankou, která dala mě i rodičům mnoho užitečných rad a taky mě celý večer chovala. Z pátka na sobotu opět nasněžilo a maminka se odhodlala vyrazit na klasiku. Večer jsme jeli domů do Čelákovic, aby se maminka stihla naučit na pondělní test. V neděli jsem byla s tatínkem na procházce, během které jsme ulovili mojí první kešku u železniční trati. Večer mi tatínek sestavil hrací kolotoč nad postýlku, ze kterého nemohu spustit oči. V pondělí jela maminka brzo ráno do školy, takže když jsem se probudila, tak nebylo mlíčko. Musela jsem to tedy přečkat s tatínkem než se maminka vrátila. Podívejte se na fotky, kolik mám po Vánocích hraček, za které Ježíškovi i dalším dárcům děkuji. Další už mi prosím nenoste :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat