úterý 19. ledna 2010

10.týden

V úterý byli rodiče opět na běžkách, ale lyžování dnešním dnem v Čelákovicích skončilo, protože nějaký ňouma posypal cyklostezku štěrkem. Naučila jsem se otáčet hlavičkou ve vzduchu, když ležím na bříšku. Ve středu jsem se poprvé přetočila z bříška na záda, ale bylo to spíš náhodou, i když se mi to povedlo 3x za sebou. Ve čtvrtek jsem jela poprvé tramvají v kočárku. S maminkou jsem jela z Karlína do Modřan, kam pak přijel i tatínek. Po delší době jsem tedy viděla babičku a dědečka. Rodiče šli pak odpoledne do Modřanské rokle na běžky, já jsem mezitím byla na procházce s babičkou Jarmilou. Večer jsme pak jeli na návštěvu do Vršovic, protože dědeček slavil 75. narozeniny. Já jsem taky dostala dárek a to zimní výbavu, která mi je však trošičku velká, takže ji budu nosit až příští rok. V pátek po poledni jsme vyjeli opět na hory, tentokráte na závody VŠ ligy do Jilemnice. Než jsme se ubytovali, tak se rodiče ještě byli projet na tratích, zatímco já jsem čekala s jedním z nich v autíčku. Bydleli jsme jako obvykle na intru u bazénu. V sobotu i neděli závodili jak maminka tak tatínek, i když ani jeden neměl asi optimální formu. Oběma se povedl lépe sobotní závod bruslením. Já jsem vše sledovala z kočárku, který stál u tratí. V sobotu večer jsme šli do pizzerie na náměstí na večeři. Večer byla hudební zábava, Juráš s Terkou hráli na kytaru a všichni zpívali a bavili se. Strejda Pavel mi zahrál mojí oblíbenou Grónskou písničku. Velmi jsem si během víkendu oblíbila strejdu Juráše, který mě vždy ochotně pohlídal a pochoval. V neděli večer jsme jeli po závodech domů, po cestě opět sněžilo. Celé pondělí se maminka učila na úterní zkoušku.

Žádné komentáře:

Okomentovat