úterý 12. ledna 2010

9.týden

V úterý jela maminka opět do školy napsat test, takže mě hlídal zase tatínek. Byli jsme na 2-hodinové procházce ke kešce, tu jsme bohužel nenašli. Večer mě tatínek svezl na kole v obýváku. Ve středu se svezla na kole poprvé i maminka. Ve čtvrtek jsem se na skok stavila v Modřanech u babičky a dědečka, aby viděli, jak jsem vyrostla. Pak jsem jela s tatínkem domů a maminka byla mezitím na zkoušce z lingvistiky. Odpoledne jsme vyjeli do Liberce vyzvednout 18 startovních čísel pro kamarády na Jizerskou 50. Večer jsme dojeli do Bedřichova. V pátek dopoledne jsem poprvé potkala výpravu Libanonců, 3 z nich se chystali na Jizerskou 30, na kterou jsem se byla podívat na stadionu těsně před startem. Odpoledne jsme byli s rodiči pozváni na večeři s Libanonci na Novou Louku. Libanonky ze mě byly všechny nadšené a chtěli si mě fotit a chovat. Jedna z nich mě hlídali zatímco rodiče večeřeli. Večer jsme jeli ještě do Liberce na promítání fotek z Nepálu, které se konalo v Makak Boulder Baru. Hádejte proč mám přezdívku "barový typ"? V sobotu se rodiče opět vystřídali na lyžích a předali si mě na stadionu. Večer byl ve znamení mazání parafínů na Jizerskou 50. V neděli ráno vstával tatínek v 6:30, aby pomohl ostatním s mázou klasických vosků. Humanitních borců se zúčastnilo hodně, ale tatínek ani maminka nejeli. Tatínek kvůli zvrknutému kotníku a maminka se ještě necítí v optimální formě. Po poledni se chtěli rodiče zúčastnit orientačního bruslení v Libni, ale na ledu bylo asi 10cm vody a rozčvachtaného sněhu, takže se maminka bála vstoupit na led. Tatínek k závodu nastoupil, ale v polovině ho vzdal, protože se bál. Pak už jsme jeli rychle fandit Lukáši Bauerovi na finále Tour de Ski, kterou vyhrál. V neděli jsem taky oslavila 2 měsíce svého života. Za víkend napadlo v Čechách spousty sněhu a byla dokonce sněhová kalamita. V pondělí jsme tedy mohli jít lyžovat dokonce i v Čelákovicích. Tatínek i maminka se vystřídali v tlačení kočárku s lyžemi na nohou, zatímco ten druhý lyžoval normálně s hůlkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat