úterý 26. ledna 2010

11.týden

V úterý jela maminka na zkoušku z didaktiky AJ, kterou opět udělala. Mezitím mě hlídal tatínek, moc práce mu to však nedalo, protože jsem celou dobu spala. Od středy jsme uklízeli z důvodu velkého nepořádku v bytě a plánované páteční párty. Ve čtvrtek přijela na návštěvu babička Jarmila, aby nám pomohla s úklidem. Taky jsme vyrazili na běžky podél Labe, cesta však byla zledovatělá, maminka dokonce jednou spadla. Pověsili jsme také obrazy, které jsme dostali od dědy z Vršovic. V pátek jsme se připravovali na večerní sraz turistického oddílu Arnyka. Dorazilo 6 kamarádů, takže jsem měla o zábavu postaráno. Spát jsme šli až po půlnoci. V sobotu hodně brzy ráno jsme vyjeli i se strejdou Dušanem, který přijel v pátek večer a přespal u nás, do Vrbna pod Pradědem. Konaly se tam závody v lyžařském orieňtáku, kterého se rodiče zúčastnili. Byla velká zima (v noci bylo cca -19 stupňů), ale paprsky sluníčka to výrazně zlepšily. Ze soboty na neděli jsme spali v penzionu Mnichov ve Vrbně. Pan majitel nám přidělil podkrovní pokojíček a navíc půjčil přídavný přímotop, abych nezmrzla. Na večeři se mi povedlo zvrhnout ze stolu hrnek s čajem. V neděli se rodiče opět o mě vystřídali a oba si tak zazávodili. Maminka si však v neděli lehce vyvrkla koleno, ale závod dokončila na 3.místě v neelitní kategorii. Tatínkovi se nedařilo celý víkend, musí začít víc trénovat, když ho už nebolí kotník. Po závodech jsme vyrazili na 4-hodinovou cestu autem domů. Večer během mytí jsem si ve vaničce poprvé ponořila obličej pod vodu, ale neutopila jsem se. V pondělí jsme během vycházky krmili kačenky a labutě, protože vypadaly moc hladově. Tatínek uspořádal první čelákovický kachní závod s rychlostními prémiemi na ledových krách, po kterých kačenky klouzaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat