neděle 2. května 2010

25.týden - 2.část + VIDEO 5

V pátek dopoledne dopisovala maminka práce do školy, takže mě tatínek vzal na dlouhou procházku, i když byl docela nemocný. Celý čtvrtek a půlku pátku proležel v posteli a chrchlal. Odpoledne jsme pak vyrazili do Prahy. Maminka vystoupila v Krči a jela odevzdat zmíněné práce do školy. Tatínek mě dovezl do Modřan a počkali jsme než maminka dorazí. Po večeři jsme se šli podívat na pálení čarodejnic k lesnímu hřišti. Bylo tam asi 40 malých ohýnků, ale hasič žádný. V sobotu brzo ráno vyrazil tatínek na mapování do Seletic, kde bude náš oddíl Ekonom Praha pořádat na konci května závody MTBO. Po poledni jsem nasedla do auta a s babičkou jsme dojely na chatu. Maminka i dědeček přijeli z Prahy na kole. K večeru jsme se šly podívat na pouť do Hraštice, kde jsme nakoupily turecký med a jiné dobroty. Večer jsme pak opékali bavorské klobásy na ohýnku a povídali si s Maxovými. V neděli jela maminka opět na kole do Prahy a já s babičkou a dědečkem jsme jeli autem. V Modřanech jsme počkali na tatínka a společně jsme se pak jeli podívat na mojí sestřenku Barunku do porodnice u Apolináře. Barunka je moc hezká, ale hrozně maličká. Ani jsem nechtěla věřit mamince, že jsem před půl rokem byla taky taková. Kromě tety Verči jsme tam potkali i strejdu Zdenála, který je teď novopečeným otcem, ale ze svých srandiček nic nezapomněl. Ještě jsme potkali tetu Helču, kterou jsem viděla poprvé. Před spaním jsem poprvé použila nový větší dudlík NUK, protože ten starý jsem zapomněla v Modřanech. Taky vám musím oznámit, že dělám velké pokroky v lezení. Když mám motivaci (chci na něco dosáhnout), umím se plazit dopředu i se otočit o 180 stupňů. Video č.5 je natočeno 2.5.2010 a krásně zde můžete vidět moje pokroky v lezení.

1 komentář:

  1. No, paráda Ello! Lezeš moc pěkně:-)
    Přijedeš na svatbu Zuzky a Romana? Já se tam chystám, takže doufám že ty taky a že se na tebe a na tvoje rodiče můžu těšit ;-)
    Zuza

    OdpovědětVymazat