pondělí 17. května 2010

27. týden

Ve středu jsem zůstala s maminkou doma, takže jsem propásla 2.závod ŽPPŽ a 3.závod Pražské MTBO ligy, kterých se odpoledne tatínek obou zúčastnil. Hlavně neúčast ve skoro domácím závodě v Modřanech mě mrzí, mohla jsem to všem kočárkům ukázat. Ve čtvrtek jsem namísto mrkvičky zkusila drahý bio-brambůrek, který ale zas tak skvělý nebyl. Odpoledne za námi přijel na návštěvu dědeček Mirek, který s maminkou zkonzultoval psaní diplomky. Večer jsme pak při procházce k mlýnskému náhonu potkali čerstvě vyklubaná kachňátka, která se však měla čile k světu. Napočítali jsme jich 18, ale vypadalo to, že byli zrovna ve školce, protože je hlídala pouze 1 kachna a 4 kačeři. V pátek ráno maminka navštívila ZŠ Kamenka v Čelákovicích, kde si domluvila realizaci výzkumu ke své diplomové práci. Tatínek jel dopoledne do Prahy a pak vyjel do Seletic na mapařské odpoledne. Maminka dojela odpoledne vláčkem do Modřan, kam i tatínek večer přijel. V sobotu jsem se byla s maminkou a babičkou podívat na veslařských závodech na Císařskou louku a pak jsme šly pěšky přes Barrandovský most až do Bráníka. Tatínek jel opět mapovat na celý den do Seletic, ale večer se vrátil do Modřan. V neděli odpoledne jsme šli na společnou procházkou s Verčou, Zdenálem a Barunkou a pak jsme byli pozváni i do jejich prozatimního domova k Verčiným rodičům. Celou návštěvu jsem byla jako obvykle hodně aktivní a ráda jsem si s každým hrála, abych ukázala, co všechno umím. Viděla jsem také Barunku, která je moc šikovná, asi podobně jako já, když jsem byla malá. Večer jsem pak doma v Čelákovicích dostala první rýžovo-kašový příkrm, který mi oproti mrkvičce a brambůrce moc chutnal a snědla jsem ho opravdu velké množství. První 3 dny jsem totiž jedla pouze mrkvičku, další 3 dny pouze brambůrek a v neděli přes den jsem si dala oraz, abych si večer mohla dát kašičku. V pondělí začala maminka týdenní výzkum na ZŠ Kamenka, takže mě přijela hlídat babička. Odpoledne jsme se byly opět podívat na malá káčátka v mlýnském náhonu a maminka jim dokonce připravila malé drobečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat