úterý 11. května 2010

6 MĚSÍCŮ

V pondělí mamince začal poslední týden výuky, takže mě jako obvykle přijela hlídat babička. Navečer jsme byli pozváni ke strejdovi Jakubovi a tetě Lucce na promítání fotek a vyprávění o Dominikánské republice. Bohužel jsme však já i maminka onemocněly, takže jsme nikam nešli.. Měla jsem rýmu a zvýšenou teplotu 37,8, maminka dokonce horečku 39,0 a velkou bolest hlavy i krku. V úterý musela maminka i přes nemoc do školy, ale už jí bylo lépe a mě také. Ve středu šla maminka do školy naposled a to na zkoušku z rozvoje didaktických dovedností. Teď už mamince zbývá "jen" napsat diplomku a udělat státnice. Tatínek byl odpoledne na 1.závodě PPŽ v Troji. Do pátku se už nic zájímavého nestalo, jen já jsem se docela uzdravila. Tatínek maminku přesvědčil, že se už také uzdravila, takže jsme v sobotu ráno vyrazili na závody MTBO do Blanska. Cestou jsme vyzvedli strejdu Martina ve Strašnicích a po desáté hodině už jsme byli v Blansku. První den bylo na programu MČR v ultra longu, ale výsledky maminky ani tatínka nestojí za to prezentovat, přesto si to oni i jejich biky užili parádně v bahně. Maminka z toho také ochraptěla, což jí vydrželo až do úterý. Spali jsme ve sportovní hale v klubovně, kterou nám hodný pan správce otevřel, abych nemusela spát s ostatními závodníky na palubovce. V neděli se jel middle a maminka i tatínek již zajeli lépe. Oba dny měl rodiče odložili během závodu do školky, kde mě hlídaly hodné tety pořadatelky. Taky jsem okusila blanský asfalt, na který jsem dolezla z karimatek, které mi tatínek rozprostřel vedle zaparkovaného auta. V pondělí jsem oslavila své půlroční narozeniny. Odpoledne jsem dostala první příkrm a to mrkvičku z kupované výživy. Moc mi to nešlo, spořádala jsem celkově asi 3 lžičky a zbytek vyplivala a musela jsem se dopít od maminky z prsu. Odpoledne přijela babička, aby s námi oslavila 1/2 narozeniny a snědla sváteční 1/2 dort. S tou jsem pak zkusila papat mrkvičku ještě jednou a šlo mi to mnohem lépe. Jako dárek od babičky jsem dostala vlastnoručně ušité červené dupačky a další oblečky koupené v Lidlu. V úterý jsme jeli s maminkou na oběd do Modřan, kam přišel taky strejda Jakub, kterého už jsem pěkně dlouho neviděla. Poté jsme navštívili i s tatínkem babičku, dědečka a prababičku ve Vršovicích. Od babičky jsem dostala 3 ovocné přesnídávky. Domů jsme museli jet vlakem, protože rodiče zapomněli vzít s sebou autosedačku.

Žádné komentáře:

Okomentovat