čtvrtek 7. října 2010

47.týden

V pátek už mi bylo líp a odpoledne jsem dokonce šla na chvíli ven. V sobotu dopoledne za námi přijeli strejda Jakub a teta Lucka. Největší zábavou bylo odhrnout strejdovi tričko a zkontrolovat mu pupík. Odpoledne jsme šli na delší procházku až k husám mezi rybníky. V neděli ráno jsme vyrazili do Frýdštejna, kde se konaly 2 závody v běžeckém orieňtáku - dopoledne sprint a odpoledne middle. Mezi závody jsem se kamarádila s Violkou, která tlačila můj kočárek. Odpoledne mě rodiče odložili do školky. Po závodech jsme jeli na návštěvu k Boudíkům do Zásady. Šli jsme se podívat na týden staré hříbátko a ostatní koníčky. Koně se mě však lekli a utekli, jak můžete vidět na fotce. Pak jsem ještě honila po dvorku kocoura, ale zalezl pod auto a nechtěl ven, tak jsem si ho aspoň vyfotila. Nedělní pobyt na chladném vzduchu se podepsal na mém zdraví, takže v pondělí jsem začla opět trochu kašlat a tatínek mi koupil sirup proti kašli. V úterý jsem vyrazila ráno s maminkou vláčkem do Prahy a pak tramvajkou do Modřan, kde si mě vyzvedla babička a maminka šla učit dětičky ve školce angličtinu. Odpoledne jsme zajeli za babičkou a dědou z Vršovic, které už jsem dlouho neviděla. Chvilku jsem se styděla, ale pak jsem si s dědou pořádně zablbla. Ve středu odpoledne jela maminka na školení Kroužků do Prahy a já jsem s tatínkem vyrazila do Neratovic na promítání fotek Marušky z Indie. Potkala jsem tam maminku Marušky, která se o mě a o maminku starala v porodnici a která taky pilně sleduje můj blog. Večer mě tatínek uložil do postýlky a poprvé jsem usnula na noc bez maminky a jejího mlíčka. S chozením jsem za týden moc nepokročila, stále umím 3-4 krůčky. Za to jsem se naučila šplhat po postýlce a houpat se na topení. Ráda kramařím po celém bytě a zákaz kramaření beru jako výzvu k pokračování. Taky jsem si oblíbila televizi a stále do ní lezu. Pilně jsem sledovala MS basketbalistek, kde naše borkyně získaly stříbro. Rodiče se mě taky snaží naučit lépe v noci spát, ale zatím se jim to moc nevede.

2 komentáře:

  1. No, pěkně šplháš, Ello! To tě naučil Juráš?
    Jinak, už jsem si koupila letenku do Čech na Vánoce, tak doufám, že zase budeš na Silvestra na Bedřichově a že se tam uvidíme!
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko,
    šplhat jsem se naučila sama, ale Juráš i Míša už mě chtějí angažovat do Horoškoly. Čekám však na vznik nového sportu - o-lezení - v něm se stanu mistryní světa :-)
    V Bedřichově na Vánoce budu, jestli se nestane nic neočekávaného. Plánuju tam vyzkoušet plastové lyžičky.
    Ella

    OdpovědětVymazat