středa 20. října 2010

49.týden

V pátek ráno jsme jeli do Modřan, protože maminka šla k zubaři. Mně tam ale vzít nechtěla, přestože jsem se dočetla, že si mám zoubky nechat včas zkontrolovat. Zoubků mám stále 7, mamince se však zdá, že už mi roste 8.zoubek. Pilně si zoubky každý den čistím a už jsem začla používat třetí kartáček z dětského setu. V sobotu ráno jsme jeli na Skalák, kde bylo podzimní humanitní minisoustředění. Rodiče připravili pro ostatní orieňták na mapě Skaláček, závod vyhrál strejda Zdenál. Barunka absolvovala skoro celý závod se svojí maminkou Verčou v klokance. Na chatě byla celý víkend také Julinka, která si se mnou hrála a půjčovala mi hračky. Ze soboty na neděli jsme spali v chatičce, kde jsme si museli zatopit. Také začal výcvik - rodiče mě učí znovu spát, protože už to se mnou bylo neúnosné. Takže jsme se skoro vůbec nevyspali - přes hodinu a půl jsem vydržela v půlce noci brečet, ale mlíčko stejně nepřišlo. Pak jsem to vzdala. V následujících dnech jsem již spala o něco lépe, musím však dodržovat pravidlo, že celou noc jsem ve své postýlce bez maminčina mlíčka a do postele rodičů smím až v 7:30. V neděli jsme šli pouze na procházku po Hrubé skále, ale za to krásně svítilo sluníčko. Od tety Marcely jsme dostali hodně jablíček na domů. Jablíčka mi moc chutnají, už jsem si od každého alespoň trochu kousla, abych poznala, jestli není náhodou nějaké zkažené :-) V pondělí dopoledne jsem jela s maminkou vláčkem do Prahy a šly jsme do centrály Kroužků vyzvednout učebnice pro dětičky. V úterý jsem málem jela do nemocnice. Maminka mě kvůli pozdní přípravě na kroužky nesledovala, takže mě hlídal tatínek. Já jsem však přiběhla k mamince a žvýkala jsem dřevěnou kuličku. Maminka mi jí chtěla rychle vyndat, takže si mě posadila na klín, načež zjistila, že už v puse nic nemám. Nenapadlo jí nic jiného, než že jsem kuličku spolkla. Poslala mě s babičkou k paní doktorce, která předepsala poukázku do nemocnice na chirurgii. Babička se však naštěstí stavila ještě doma, kde zmíněnou kuličku našla na zemi. Já jsem jí totiž samozřejmě nespolkla, ale vyplivla a maminka byla asi slepá, že si toho nevšimla. Ve středu jsem byla doma a šla jsem pouze na 2 procházky. Za minulý týden jsem výrazně zlepšila svoje chození a maminka mi jednou napočetla 12 krůčků, možná jich ale umím i víc. Mamince s tatínkem se zdá, že moc jím a jsem trošku cvalík, tak mě zvážili - mám 9kg, takže to není tak hrozné. Uvidíme, co řekne paní doktorka na roční kontrole. Můj kamarád Vítek si také založil blog, tak se na něj koukněte - http://vitekouhrabka.blogspot.com/ Doufám, že se na něj pojedu brzy podívat a povím vám o něm víc.

Žádné komentáře:

Okomentovat