čtvrtek 14. října 2010

48.týden (11 MĚSÍCŮ)

Ve čtvrtek i v pátek jsem byla doma s maminkou. Ve čtvrtek šla maminka i tatínek po dlouhé době na kolo a tatínek navíc nasbíral 14kg brambor na poli u Čelákovic. V pátek nasbíral tatínek dalších 12kg brambor, takže si budeme moci dělat bramborové hody. V sobotu ráno jsme vyrazili na poslední závody Českého poháru MTBO do Klánovic. Dopoledne se jelo MČR ve sprintu, kde maminka skončila na skvělém 9.místě. Já jsem byla ve školce a opět říkali, že jsem tak hodná, že si mě tam klidně nechají. Na závodech byla i Barunka a po poledni přijela i Valuška, od které jsem dostala zapůjčenu motorku, ale mám moc krátké nožičky, takže zatím nedosáhnu na zem. Od tety Míši jsem dostala krásnou teplou outdoorovou mikinu, takže mě zima už nepřekvapí. Odpoledne mě přijela hlídat babička Jarmila a rodiče tak v klidu mohli závodit. Maminka však i přes dobré výsledky na konci sezóny sestoupila z elity, skončila na 19., prvním sestupovém místě. Tatínek si naopak vytvořil osobní maximum a skončil na 16.místě. Večer jsme počkali na vyhlášení vítězů a domů jsme přijeli až kolem 22.hodiny. V neděli se konalo premiérové MČR klubů a maminka s tatínkem startovali spolu ve štafetě EKP1 a skončili na solidním 10.místě. Taky jsem v neděli oslavila své 11-měsíční narozeniny. Večer v 21:40 se v Neratovické porodnici narodil můj budoucí kamarád Vítek Ouhrabka. V pondělí ráno jsme jeli do Modřan, kde jsem během dne zjistila, že jsem na závodech chytla hroznou rýmu. Rodiče šli večer na schůzi lyžařského oddílu Humanita, takže já jsem usnula v Modřanech už podruhé v životě bez maminky, tentokráte mě uspala babička. V noci se mi špatně spalo, protože mi zalehly obě nosní dírky rýmou a pusou zatím moc dýchat neumím. V úterý dopoledne učila maminka dětičky v kroužkách a odpoledne jsme pak jeli domů. Babička mi našla dřevěné kostky po mamince, takže si mám s čím hrát. Na fotce můžete vidět kimono, které mi babička ušila, takže není vyloučeno, že kromě orientačních sportů budu provozovat i sporty bojové. Cestou jsme se stavili na Proseku u novopečeného tatínka Kuby a krátce jsme oslavili narození Vítka. Dostala jsem od Ouhrabků také nějaké oblečky a golfáč. Ve středu a ve čtvrtek jsem byla doma s maminkou a léčila si rýmičku. Zlepšila jsem si osobní rekord v počtu kroků bez opory na 6 krůčků. Mám v tréninkovém plánu udělat na své narozeniny 20 kroků. Jinak můj život spočívá v kramaření všeho druhu.

2 komentáře:

  1. Ello, tam jak jsi s tim hrebenem... to se ceses a nebo telefonujes? Mas totiz takovy vyraz, jako kdybys vyrizovala neco strasne duleziteho po telefonu...:)
    Ta cepice, co mas je husta:) Ja jsem taky vzdycky chtela takovouhle cepici, ale musela jsem to vzdat, protoze v tomhle typu cepice vypadam dost hrozne. Ale tobe moc slusi:)
    Pozdravuj rodice!
    Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko,
    jsem ráda, že stále pečlivě sleduješ můj blog, teď můžeš sledovat i nový blog Vítka Ouhrabky.
    Na fotce se hřebenem jsem se opravdu snažila učesat si svoje dlouhé vlásky :-) Taky si už umím pěkně čistit zoubky. Měj se fajn a nezapomeň se registrovat jako pravidelný čtenář mého blogu. Ella

    OdpovědětVymazat