středa 27. října 2010

50.týden

Ve čtvrtek k nám přijela babička Jarmila pomoci mamince s úklidem. Já totiž tolik bordelařím, že to maminka nestíhá uklízet. V pátek jsem s maminkou odpoledne vyrazila vláčkem do Prahy na oslavu v novém bytě tety Katky a strejdy Joskyho. Všechno jsem tam prošmejdila, okousalo jsem jablko a málem usla na plyšovém Íáčkovi. V sobotu dopoledne jsme jeli na Lesní běh do Říčan. Během závodu mě hlídala babička a hrála jsem si na hřišti. Bylo krásné podzimní počasí. Rodiče běželi skoro jako za mlada. Poté jsme zavezli Fatboye do Krámského a babičku do Modřan. Poté jsme navštívili Ouhrabkovi na Proseku. Ani jsem nemohla uvěřit, že jsem byla taky tak malinká jako je teď Vítek. Umí dělat krásné ksichty a kroutit se, když ho bolí bříško. Já jsem mu na oplátku předvedla, jak umím hlasitě výskat, až se jeho rodiče báli, že se to ode mně naučí a odnesli ho do vedlejšího pokoje. Cestou domů jsme na metru vyzvedli Míšu, která u nás přespala. V neděli ráno jsme společně vyrazili na orieňták do Všeně. Neměla jsem zajištěné hlídání, ale tatínek mě udal rodičům Violky Janatové. V pondělí jsem jela s maminkou vláčkem do Modřan. Odpoledne jsme vyrazili nakoupit zimní botičky, které dostanu od babičky k narozeninám. V úterý jsme pak cestou z Modřan navštívili babičku a dědečka ve Vršovicích. Zprvu mě trochu vylekalo přítmí jejich bytu, ale pak jsem se rozkoukala a otrkala. Ve středu jsem byla nakrmit kačenky a projít se po Čelákovicích. Během týdne jsem se naučila skvěle pít z lahvičky po Valušce. Vypiju i 150ml na jeden zátah. Možná je to také tím, že maminka mi začala dělat ochucený zázvorový čaj s citrónem a medem. Ráda si hraju na schovku a na bubáka. Vyklubal se mi už osmý zoubek, dvojka vlevo dole. Výcvik spaní zatím nepřináší 100% výsledek, ale většinou je to lepší, než to bývalo. Tatínek spustil nový eshop s lyžařskými vosky a poprosil mě, abych jeho adresu zveřejnila na svém blogu - http://vosky.kamzasnehem.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat