pátek 5. března 2010

17. týden - 1.část - PŘETÁČENÍ ZE ZAD NA BŘÍŠKO

V úterý dopoledne jsme jeli do Modřan k babičce, která mě hlídala. Maminka šla opět do školy. Tatínek se byl opět projet na kole jako kurýr. Spali jsme v Modřanech, protože ve středu ráno jsem jela kvůli svému zlobivému ramínku do Krčské nemocnice na plicní oddělení, kde mi hodný pan doktor bouličku na ramínku znovu vymáčknul, doufám že už naposled. Celou tuto návštěvu nám zařídila teta Johanka, kterou jsem potkala na Silvestru v Bedřichově. Poté mě opět hlídala babička v Modřanech, zjistila jsem však, že jí můžu zlobit, tak se o to zdárně pokouším. Odpoledne jsme jeli domů. Ve čtvrtek jsme se byli pouze projít po Čelákovicích, ale rodiče se mi během procházky snažili zníčit kočárek, když mi na něj naložili 12 litrů mléka, které koupili v Penny a vezli si ho domů. Kočárek to snad nakonec přežil. Odpoledne mě rodiče poprvé viděli, jak jsem se přetočila ze zad na bříško. Od té doby se otáčím každou chvíli. Pod textem naleznete video, kde uvidíte, jak mi to jde. Z bříška na záda se mi to povede jen občas a je to spíš náhodný pád, takže mi rodiče musí většinou pomoci, když už mě to na bříšku nebaví. V pátek mě hlídal většinu dne tatínek, protože maminka se snažila psát diplomku.

Žádné komentáře:

Okomentovat