středa 31. března 2010

20.týden

Jsem čím dál aktivnější, protože bych chtěla co nejdříve začít běhat. Kopu zuřivě nohama do podložky až se babička bojí, že si ukopnu patičky. Často se přetáčím a taky couvám. Ve středu večer jsem zacouvala v obýváku až pod pohovku. Taky si chytám nožičky rukama a dokonce si umím sundat ponožku. Ve čtvrtek přijeli na návštěvu babička Olga a dědeček Mirek, kteří opět přivezli hory jídla. Při návštěvě jsem byla moc hodná a předváděla jsem své schopnosti na dece. Přes týden bylo moc hezké počasí a tak jsem netrpělivě očekávala poštáka s balíčkem, ve kterém měly být úchyty na přidělání Croozera za kolo. Bohužel však přišly až v pondělí, takže o víkendu jsem jezdit ve vozíčku nemohla. V sobotu dopoledne jsme jeli do Modřan, kde mě rodiče dali na hlídání babičce a sami jeli na vyjíždku. Dojeli až do Jílového. Tatínek mamince celou dobu říkal, že jede moc pomalu a že by měla začít trénovat, aby nedělala v elitě ostudu. Ona prý však zná své tělo líp než on a ví, že příliš tréninku jí škodí. V noci se pak změnil čas na letní, takže od teď je vidět večer o hodinu déle. V neděli ráno jsme vyjeli na závody OB do České Lípy, které byly moc hezké, ale oba rodiče závod diskli. Maminka vynechala před cílem 1 kontrolu, zatímco tatínek orazil špatnou kontrolu. Na závodě jsem potkala taky mnoho ostatních miminek, které čekaly v cíli v kočárku stejně jako já. V pondělí jako obvykle přijela babička, maminka jela do školy. Odpoledne jsem poprvé vyzkoušela přívěsný vozík za kolo Croozer, který máme půjčený od Klímů. Bohužel nebylo optimální počasí, ale vozík má pláštěnku, takže ani déšť mi na 20km vyjíždce nevadil. Místy to trochu drncalo, ale spánek byl silnější. V úterý jsem měla opačný problém, protože svítilo sluníčko a tak se tatínek rozhodl mi ušít sluneční clonu. Večer jsme tedy vyrazili na 38km výlet přes Brandýs, Sojovice, Lysou a Přerov. Cestou jsem potkala několik motorek a od nich jsem se naučila perfektně imitovat zvuk jejich motoru. Vydržím to i hodinu v kuse :-) Rodiče mi už museli koupit další balení plenek a protože moje oblíbené Pampers Sleep&Play nebyly v akci, vyzkoušeli jsme Huggies Premium (vel.3). Jsou docela dobré, ale také mi už protekly. Po delším testování vyhodnotím, kterou plenku bych vám mohla doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat