středa 24. března 2010

19. týden (Memoriál)

Ve čtvrtek jsem se flákala doma, byla jsem pouze na procházkách. V pátek dopoledne jsme pak sbalili plné auto věcí a vyrazili na Memoriál (lyžařské závody, které pořádá náš oddíl VSK Humanita Praha). V Praze jsme ještě naložili sponzorské ceny od LBS sportu a vyzvedli Evu a Dášu na Čerňáku. Před Jičínem jsme se zastavili pro tetu Helenu. Bylo krásně počasí, tak se tatínek rozhodl jet zbytek cesty do Jilemnice na kole. Náš pohřebák řídila teta Eva. V pátek odpoledne se šla maminka projet na tratě, zatímco tatínek již měl plné ruce práce s pořádáním. Večer dorazilo velké množství kamarádů a seznámila jsem se s Šimonem Klímou, který se narodil o 3 dny dříve než já, ale je o mnoho větší a váží o 2kg víc. V sobotu ráno jsme si hráli se Šimonem na závodníky. Během celého víkendu si mě oblíbil jeho starší bratr Matyáš, který se mě dokonce pokoušel sám zvednout. Julinka Hladíková mě zase povozila v kočárku pro panenky. V sobotu maminka závodila a tatínek pořádal a komentoval. Já jsem byla moc hodná a vydržela jsem 6 hodin bez jídla. Většinu doby jsem byla zaparkovaná v cíli. Po věčeři jsme vyrazili na bál do Roztok u Jilemnice, tématem večera byl Limonádový Joe. Prý to všem moc slušelo, já jsem však celou párty prospala v autosedačce, i když tam duněla hlasitě hudba. V neděli byla maminka členkou první Humanitní štafety, která se umístila na krásném 2.místě. Od rodiny Klímových jsme dostali zapůjčen vozík za kolo Croozer, který příští týden otestujeme. Maminku však víkendový program velmi zmohl a byla ráda, že jsme večer přijeli domů. V pondělí dopoledne přijela babička, zatímco maminka jela do školy a tatínek pracoval. V úterý jsme pro změnu jeli do Modřan, maminka však bolela hlava a měla trochu kašel, takže nešla ani do školy. V Modřanech jsme i přespali a ve středu už maminka do školy šla. Musím se pochlubit, že jsem se naučila trochu couvat. V poloze na bříšku propnu ruce a odstrčím se. Také si už umím chytit chodidla rukama, ale paleček si ještě necucám.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ello, moc ti to sluší na všech fotkách, ale na té poslední vypadáš opravdu báječně:))) Jo, a četla jsem, že budeš mít pas.. Kdybys náhodou letěla na orienťácké závody poblíž Chicaga, tak dej vědět, abysme tě neprošvihli ;-) Pozdravuj rodiče! Zuza

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, rodiče pas nemají, takže maximálně bych přijela sama. Dyžtak dám vědět. Mějte sa fajn. Ella

    OdpovědětVymazat