středa 10. března 2010

4 MĚSÍCE

O víkendu jsem kupodivu po dlouhé době nejela na žádné závody ani na hory, ale "smrděla" jsem doma, tedy ne tak úplně. V sobotu ráno jsme se probudili a zase napadlo asi 10cm sněhu. Ta zima snad nikdy neskončí. Den jsme strávili sledováním sportovních přenosů v televize, jízdou na stacionárním kole a pečením krachlí. Odpoledne jsme pak vyrazili do Modřan oslavit tatínkův svátek. Chtěla jsem se taky prarodičům pochlubit, jak se umím hezky přetáčet. V noci na neděli se mi po dlouhé době dobře spalo, probudila jsem se jen jednou. Možná to bylo tím, že jsem spala v kočárku, protože do babiččina košíku se již nevejdu. V neděli ráno přemluvil tatínek maminku, aby si šli společně zaběhat, zatímco mě mezitím hlídala babička. Po poledni jsme vyrazili na vycházku ke zvířátkům podívat se na malá kůzlátka. Poté jsme přejeli do Čelákovic. V pondělí mě maminka předala babičce na nádraží a jela do školy. Babička se mnou šla na dlouhý výlet a ani poté mě raději nevyndala z kočárku, protože se bála, že budu zase brečet. Když se maminka i tatínek vrátili domů, nechali mě ještě na chvíli babičce a jeli na kole do Staré Boleslavi, aby si mě nechali zapsat do občanských průkazů. Paní na úřadě je však upozornila, že to jako doklad pro jízdy do zahraničí nestačí a že mi rodiče budou muset zřídit vlastní pas. Maminka mi pak vyprávěla, že cestou na kole chumelilo a mrzla jí chodidla. Tatínek však tvrdil, že na to, že byla poprvé na kole venku, nejela vůbec špatně. Jen jí na opraveném kole přeskakoval řetěz. V pondělí ráno se mi narodil kamarád Matouš Fröhde, doufám, že ho někdy uvidím. V úterý dopoledne šel se mnou tatínek k paní doktorce, ale protože tam bylo plno, nechal to nakonec až na odpoledne. Potřebovala jsem předepsat mastičku a zkontrolovat ramínko. V čekárně mi dvě paní říkaly, že jsem hezký chlapeček. Asi to bylo tím, že jsem měla modré dupačky. Před návratem maminky ze školy mě tatínek ještě učil pít odstříkané mlíčko přímo z hrnku. Šlo mi to skvěle, protože umím nabírat mlíčko jazykem jako kočička. Tak dnes ve středu 10.3. slavím své 4-měsíční narozeniny, už jsem velká a čiperná holčička.

Žádné komentáře:

Okomentovat