pondělí 1. března 2010

15.týden 2.část + 16.týden

V pátek po poledni jsme se vypravili do Vysokého nad Jizerou. Zaparkovali jsme auto u závodních tratí a rodiče se byli projet. Byla tam pěkná mlha. Ubytovali jsme se v sokolovně. V sobotu jsem byla poprvé v životě v zahraničí, sice pouze 1km za hranicemi, ale přesto. Vyrazili jsme totiž do polských Jakuszyc na závody v LOBu. Protože se během dne konaly 2 závody, sjeli jsme si mezi nimi na oběd do Harrachova. Rodičům se závody poměrně vydařily. V sobotu večer jsme připravovali se strejdou Páčou mapu na Bedřichovskou pětihodinovku (B5h) a pak jsme s ním vyrazili na večeři. V noci jsme ještě fandili Lukáši Bauerovi na skiatlonu, ale byl až sedmý. V neděli se rodiče zúčastnili závodů VŠ ligy ve Vysokém, jelo se bruslením 10 a 15 km. Já jsem to opět prospala zaparkovaná v cíli v kočárku. V pondělí začal mamince semestr, takže jela poprvé do školy. Přijela mě hlídat babička Jarmila. V úterý jsme pro změnu vyrazili za babičkou do Modřan. Odpoledne mě dokonce chvíli hlídal dědeček, ale i když se mě snažil uklidnit zpěvem, nepodařilo se mu mě utišit, zabrala jen písnička Černé oči. Měla jsem totiž už velký hlad. Tatínek odpoledne pomáhal přestěhovat strejdu Dušana do nového bytu, takže domů jsme dorazili až pozdě večer. Ve středu mě opět hlídala babička, protože maminka šla zase do školy a večer jsme vyrazili do Bedřichova. Sledovali jsme tam neuvěřitelný výkon české štafety mužů, která získala bronzové medaile. Poté získala ještě Martina Sáblíková druhou zlatou medaili v závodě na 5000m. Ve čtvrtek ráno jel tatínek autem na Smědavu, aby odtamtud rozvážel vzdálené kontroly B5h, přijel zcela vyčerpán a ani nevečeřel a to už je co říct. Maminka odpoledne rozvezla také 3 kontroly v blízkosti Bedřichova. V pátek tatínek opět vyrazil rozvážet kontroly, tentokrát však už vyjel z Bedřichova na lyžích. Maminka pak rozvezla odpoledne poslední zbývající kontrolu a pak už rodiče pouze doufali, že se žádná do soboty neztratí. Odpoledne jsme jeli nakupovat do Intersparu a v 18 hodin začala prezentace na B5h. Večer pak přijeli na chatu kamarádi a bylo konečně veselo. V sobotu se tedy konal 3.ročník Bedřichovské pětihodinovky, kterého se zúčastnilo 79 týmů. Já jsem nejprve za pomoci maminky a tety Zuzky rozdávala na startu bodové ohodnocení kontrol. Poté jsem následně v cíli pomáhala nalévat čaj. Má pomoc však spočívala především v tom, že jsem spořádaně ležela v kočárku a většinu času prospala, jak již napsal strejda Martin na stránky Ekonomu (http://ob.vse.cz/). Doufám, že se závod všem líbil a těším se na příští ročník. Další fotky ze startu můžete vidět na stránkách B5h (www.b5h.cz). V sobotu jsme také potkali Klímovy-Vaňkovy a jejich dva syny, Matyáše a Šimona, který je stejně starý jako já. V neděli rozdal tatínek úkoly pro sebrání kontrol, takže jemu samotnému zbyla jen sběrka. Poté co se nám úspěšně vrátily všechny lampióny, vyrazili jsme domů do Čelákovic. Večer jsme sledovali poslední den olympiády, který však Lukášovi Bauerovi medaili v závodě na 50km klasicky nepřinesl. V pondělí dopoledne jela maminka opět do školy, takže mě přijela hlídat babička.

Žádné komentáře:

Okomentovat