středa 17. března 2010

Svátek (18. + 19.týden 1.část)

Ve středu, na mé již zmíněné 4-měsíční narozeniny, mi tatínek obstaral potvrzení o státním občanství, které potřebuji k vydání pasu. Odpoledne pak šli rodiče střídavě na kolo, maminku z toho ale začalo bolet v krku. Ve čtvrtek jsme jeli do Modřan, kde se maminka měla učit, ale babička ji načapala, jak místo toho kouká s dědečkem na cyklistický závod Paris-Nice na Eurosportu. Večer jsme pak jeli navštívit rodinu Pačákových na Háje, protože tatínek potřeboval probrat se strejdou Honzou přípravy na lyžařský závod Memoriál. Se mnou si mezitím hráli Míša, její maminka i Tomáš. V pátek po poledni jsme vyrazili na víkend do Bedřichova, tentokráte s námi jela i babička Jarmila. V Bedřichově opět zavládla zima a celý víkend sněžilo a foukalo, takže mi babička dokonce musela dávat na kočárek pláštěnku. V sobotu jeli rodiče s kamarády Míšou a Martinem klasickým stylem do Oldřichova v Hájích (tatínka z toho dodnes bolí loket). V neděli se jeli projet skatem okolo Bedřichovské přehrady. Na chatě nás moc nebylo, nejvíce mě bavila teta Elina, která mi slíbila, že mi napíše email, ale zatím nic nedošlo. Nejvíce mě chovala teta Maruška, která říkala, že pilně s maminkou sledují můj blog. V pondělí jela maminka opět do školy, takže mě hlídala babička. Po poledni jsem jela s rodiči do Brandýsa na kontrolu kyčlí, které mám v pořádku, ale ještě mi na nich nenarostly jadýrka, takže musím dorazit na kontrolu ještě v 8 měsících. Poté jsme přejeli do Staré Boleslavi, kde jsem si podala žádost o svůj první cestovní pas. Paní úřednice mě vyfotila a teď musím jen počkat než mi pas vyrobí. V úterý 16.3. jsem se rozhodla, že budu mít svátek. Moje jméno není v kalendáři, takže jsem si vybrala jméno Elena jako nejpodobnější. Slavili jsme to v Modřanech, kam přišli navíc dědeček a babička z Vršovic, prababička Věra, strejda Zdenál i teta Verča. Dostala jsem spousty dárků, za které tímto děkuji. Celý večer jsem byla hodná, mám totiž ráda společnost. Ve středu odpoledne jsme přejeli domů do Čelákovic. S tatínkem jsme šli nakrmit kačenky školními těstovinami od dědečka Mirka. Kačenkám chutnaly víc než rohlíky. Maminka se mezitím byla projet na kole. K večeři si dali rodiče školní brambory s koprovkou, které jsme tedy kačenkám nedali. Večer jsme se poprvé koupala ve velké vaně s tatínkem. Trochu jsem se ale tolika vody bála, takže jsem si to moc neužila. Na poslední fotce můžete vidět moji novou noční košilku, která mi prý moc sluší.

Žádné komentáře:

Okomentovat