úterý 10. listopadu 2009

Cesta na svět

Svojí cestu na svět jsem začala 8.11. pozdě večer, kdy jsem přemluvila kontrakce, aby už konečně začaly. Maminka sice celou noc nespala, ale úspěch žádný. Přes den jsem se trochu prospala a obula jsem se do toho zase k večeru. Už jsem trochu věděla jak na to, takže se mi to povedlo tak, že rodiče odjeli do porodnice, protože doma už se to nedalo vydržet. Do porodnice jsme dorazili kolem 20:30 9.11. Hodně často maminku monitorovali, zda-li je se mnou vše v pořádku. Porodní cesty se přede mnou otevřely kolem 3:20, pak už zbývalo jenom nechat se protlačit úzkým tunelem. Sice se mi zploštila hlavička a moc se mi to nelíbilo, ale povedlo se to.
Poprvé jsem se nadechla 10.11.2009 v 3:35 ráno.
Poté co mně sestřičky ošetřily, tak jsem si zapsala svoje vstupní informace. Jmenuji se Ella, měřím 49cm a vážím 3,52kg.



Žádné komentáře:

Okomentovat