pátek 13. listopadu 2009

Čtvrtý den - cesta domů

V noci jsem měla pořád hlad, takže maminka se moc nevyspala. Dnes ráno na vizitě mně pořádně prohlídli, páni doktoři zjistili, že jsem úplně v pořádku a že jsem dokonce od včera přibrala 70 gramů, takže vážím 3,37kg. Protože jsem ve skvělé formě, mohli jsme jet dneska z porodnice domů - moc jsem se těšila. Dopoledne jsem dostala dokumenty pro svojí dětskou doktorku z Čelákovic, které jí v pondělí osobně předám. Pak přijel tatínek, který upekl pro paní doktorky a sestřičky krachle, aby si osladily život. Po 12. hodině jsme vyrazily naším velkým autíčkem (říkají mu pohřebák) směr Čelákovice. Poprvé v životě jsem si sedla do autosedačky, žádná sláva to nebyla, ale mám tam hezkou želvu na přikrývce. Doma jsem omrkla svůj pokojíček, je moc hezkej. Z cesty jsem ale byla unavená, takže jsem skoro celý odpoledne prospala. K večeru jsem se pokakala tak moc, že jsem si ušpinila svůj parádní cestovní obleček :-) Rodiče mně převlékli do ještě hezčího oblečku se sněhuláčkem. Pořád jsem si cucala ručičky, takže jsem dostala na vyzkoušení dudlíček, který jsem dostala od tety Květy z Neratovic. Zatím mi moc chutná :-)

3 komentáře:

  1. Milá Ello,
    jak ty to děláš,tak malá a už umíš blogovat.To já jsem tu nějaký pátek a furt nic.Jěště nám teď napíšeš ,že jsi jela domů na kole a já se z toho zvencnu.Pozdravuj maminku,babičku a dědečka.Tatinkovi vyřid at si s tebou pořád nehraje a nechá tě pořádně sáááát.
    Ahoj neznámý obdivovatel Q

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Karle,
    děkujeme ti přání. Na kole jsem domů nejela, použila jsem naše autíčko. Jestli chceš, naučím tě blogovat, když ti to nejde :-)
    Ella, Markéta, Mirek

    OdpovědětVymazat
  3. uz se tesim na lekce blogovani.ted uz specham do prace.Q

    OdpovědětVymazat