neděle 29. listopadu 2009

Devatenáctý a dvacátý den

V pátek odpoledne jsem s rodiči vyrazila na svůj první opravdový výlet, jeli jsme na víkendový pobyt na Horní Mísečky. Dorazili jsme tam jako první a postupně se začli sjíždět Humanitní borci a borkyně. Někteří z nich mě navštvíli na pokoji a teta Vendy mi přinesla dárek v podobě bodíčka, na které vlastonoručně vyšila orienťácký lampión. V sobotu jsme se vzbudili a při pohledu z okna jsem poprvé v životě spatřila padající sníh. Šla jsem ho otestovat na běžecké tratě, kde ostatní trénovali kopečky. Cestou zpátky na chatu mě tatínek povozil stylem Rallye Mísečky. Odpoledne jsem vyrazila s tatínkem a maminkou směrem na Zlaté Návrší, ale cesta byla moc dlouhá, tak jsme to otočili. Během pobytu jsem se seznámila se svojí vzdálenou sestřenicí Valuškou, se kterou jsem i na jedné z fotek. V neděli ráno narozdíl od soboty svítilo překrásně sluníčko, takže jsem vyrazila s maminkou na reparát na Zlaté Návrší, ale opět to nevyšlo. Pospíchali jsme totiž domů, abychom mohli oslavit tatínkovy narozeniny. Sjela se celá rodina.

Žádné komentáře:

Okomentovat