středa 11. listopadu 2009

První a druhý den

Po projití tím úzkým tunelem mi nebylo moc dobře, takže jsem skoro celý první den prospala, ale také se mi párkrát podařilo přisát k maminčině bradavce. I když žádné mlíčko neteklo, bylo to fajn. Taky jsem trošku blinkala, kakala a bolelo mně bříško, protože jsem spolykala moc plodové vody. Odpoledne mně přišla navštívit babička Jarmila, kterou přivezl tatínek. V noci jsem trochu plakala, ale nechala jsem maminku docela vyspat. Ráno jsem byla na vizitě, za první den jsem zhubla na 3,30kg, ale jinak jsem v pořádku. Dopoledne se za mnou stavil strejda Jakub, který mi sliboval, že mně naučí, jak dělat lumpárny. Přes den jsem už získala praxi v přisátí k bradavce, takže když už přisaju, zůstanu tak minimálně 30 minut a zůstala bych i déle, ale maminka už nechce. Sice toho moc neteče, ale lepší něco než nic. Odpoledne přišel jako obvykle tatínek, pak dorazili ještě teta Verča, strejda Zdenál a dědeček. Poté co odešli návštěvy, tak jsem se šla ještě i s tatínkem poprvé pořádně vykoupat. Myslela jsem, že to bude fajn, ale to byl omyl. Voda byla strašně studená a vůbec se mi to nelíbilo. Prý se mi to ale začne po chvíli líbit. Večer jsem se poprvé před kojením zvážila, pak 15 minut sála bradavku a poté se opět zvážila. Přibrala jsem 20 gramů, což je prý na druhý den života úplně skvělé. Maminka mi říkala, že jestli bude vše v pořádku, tak půjdeme asi v pátek domů. Už se těším.

4 komentáře:

  1. Ahoj, moc vám všem třem gratuluju! a přeju vám hlavně zdraví a spokojenost.Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radko,
    mockrát děkujeme za přání.
    Ella, Markéta, Mirek

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Ello, tobě to sluší!!! Moc gratuluju tvým rodičům!! :-) Díky za ten blog, moc pěkně se to čte a je fajn vědět, že jste všichni v pořádku;-) Zuzík z Indiany

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzko,
    mockrát děkujeme za přání z daleké Ameriky.
    Ella, Markéta, Mirek

    OdpovědětVymazat