pondělí 16. listopadu 2009

Sedmý den

Včera večer jsem nechtěla vůbec spát, protože jsem čekala, jak zaspívá v Československé superstar můj favorit Martin Chodúr. Poté jsem prožila klidnou noc, protože mně maminka nechala spát u sebe v posteli, je to mnohem lepší než v postýlce. Ráno jsme vyrazili poprvé za mojí dětskou doktorkou tady v Čelákovicích. Vážím 3,49kg a prý se mi daří moc dobře. Obdivovala jak jsem krásně růžovoučká. Cestou domů jsme na radu paní doktorky nechali v lékraně 500kč. Odpoledne jsem se poprvé sprchovala v umyvadle, o moc lepší než ve vaničce to však není. Celý zbytek odpoledne jsem jako obvykle prospala, abych nabrala síly na večer, kdy chci být vzhůru.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ello a rodiče. Koukám, že žiješ čilým společenským životem , převážně nočním, myslím, že budeš dobrá parťačka na pivní slety. Pít určitě umíš taky dobře, když tak hezky prosperuješ.Jen co to bude možné, tak se ti přijedeme ukázat, abys znala taky tetu Věru a strejdu Karla.Strejda je teď v hospodě na pěkné, takže bude asi taky pěkný. Ahoj Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věro,
    budu moc ráda, když se za mnou přijedete podívat, abych poznala tebe i strejdu Karla.
    Ella, Markéta, Mirek

    OdpovědětVymazat